Nu ser jeg det lige over Sputnik, og det er som om lyden er mere af publikum end af de der wuzlahorn.. Kan godt være det er fordi det er England, men det er bedre end på tv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og nu vil jeg brokke mig mere: Dette var den første kamp jeg så på tv2 (resten har jeg set på ARD HD/ZDF HD/SVT HD), og det bliver forhåbentligt også den sidste. Hvor er Thomas Kristensen dog ufatteligt irriterende at høre på!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg synes Thomas Kristensen er en fantastisk kommentator omend han dog er bedre til cykling. Ligesom Dennis Ritter, som for øvrigt også er forrygende, er bedre til cykling. Der er sgu noget entusiasme i hans kommentering. Flemming Toft er jævnt kedelig at lytte til.
Men de bedste er dog Troels Bech og Flemming Povlsen i studiet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
De absolut dårligste kommentatorer har indtil videre været Martin Laursen, Erik Rasmussen, Stig Tøfting og Flemming Toft. Er du gal hvor har de været kedelige at høre på.
Jeg var vild med Martin Laursen som fodboldspiller, men han egner sig bare ikke som kommentator. Hans "analyser" er afsindigt overfladiske og banale, såsom "Det kører bare ikke for dem" og "Det fungerer ikke for dem". Og så begynder han alt for tit på sætninger der aldrig bliver afsluttet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
De absolut dårligste kommentatorer har indtil videre været ... Erik Rasmussen,
Enig ! Han skal hele tiden lyde så skide bedrevidende.. ! Jeg fryder mig hver gang han ikke fatter en offside-kendelse eller hvad det vil sige at spille defensiv fodbold..
De to ting er jo faktis grundpillerne i forklaringen på hvorfor han ikke længere er træner ! HA !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#251 Steffan Rasmussen 14 år siden
#252 davenport 14 år siden
#253 loki 14 år siden
Gogo Algeriet !
#254 HonoDelLoce 14 år siden
#255 Sweetiebellefan 14 år siden
Og held og lykke til både Serbien og Argentina!
Maradona!
#256 loki 14 år siden
#257 dyg 14 år siden
Og nu vil jeg brokke mig mere: Dette var den første kamp jeg så på tv2 (resten har jeg set på ARD HD/ZDF HD/SVT HD), og det bliver forhåbentligt også den sidste. Hvor er Thomas Kristensen dog ufatteligt irriterende at høre på!
#258 filmz-jonasgr 14 år siden
Men de bedste er dog Troels Bech og Flemming Povlsen i studiet.
'Cause I'm evil"
#259 Kruse 14 år siden
Jeg var vild med Martin Laursen som fodboldspiller, men han egner sig bare ikke som kommentator. Hans "analyser" er afsindigt overfladiske og banale, såsom "Det kører bare ikke for dem" og "Det fungerer ikke for dem". Og så begynder han alt for tit på sætninger der aldrig bliver afsluttet.
#260 HonoDelLoce 14 år siden
Enig ! Han skal hele tiden lyde så skide bedrevidende.. ! Jeg fryder mig hver gang han ikke fatter en offside-kendelse eller hvad det vil sige at spille defensiv fodbold..
De to ting er jo faktis grundpillerne i forklaringen på hvorfor han ikke længere er træner ! HA !