Hvor er Thomas Kristensen dog ufatteligt irriterende at høre på!
Ja og han fatter intet. Hvor mange gange nåede han at kalde Carragher for Barry? Det var ikke så få gange. Og der var flere tilfælde, hvor han ikke havde styr på, hvem der havde bolden. Han skal holde sig til cykelløb og ikke kommentere noget han tilsyneladende ikke har styr på.
Og hold kæft hvor var England dog piv ringe. Det er mit bud på en verdensmester, men det bliver de da aldrig med det spil de har præsteret so far.
Men nu vinder de og USA deres sidste kampe og går begge videre, lige efter min bog.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#261 BN 14 år siden
Ja, et godt eksempel på dét var da ...
#262 filmz-ab 14 år siden
samt gentagelser :-)
Jeg kan godt lide gode gamle Gehrs....og til dels Werge.
#263 filmz-ab 14 år siden
Og gentagelser :-) "Jamen de har slet ikke lysten, Frankrig"
#264 I.F.F. 14 år siden
#265 Åkepool 14 år siden
Ja og han fatter intet. Hvor mange gange nåede han at kalde Carragher for Barry? Det var ikke så få gange. Og der var flere tilfælde, hvor han ikke havde styr på, hvem der havde bolden.
Han skal holde sig til cykelløb og ikke kommentere noget han tilsyneladende ikke har styr på.
Og hold kæft hvor var England dog piv ringe. Det er mit bud på en verdensmester, men det bliver de da aldrig med det spil de har præsteret so far.
Men nu vinder de og USA deres sidste kampe og går begge videre, lige efter min bog.
#266 Kruse 14 år siden
#267 filmz-Claudius 14 år siden
Ja, en ægte Jesper Olsen.
Resten af spillet er heller ikke for opløftende.
Det... danske... spil... tager... alt... for... langt... tid... :(
#268 JannikAnd 14 år siden
#269 Kruse 14 år siden
#270 Kruse 14 år siden