Gravatar

#421 filmz-jonasgr 14 år siden

At Jon spiller på landsholdet siger vel også lidt om den krise Danmark har i angrebet. Hvis Morten Olsen stadigvæk vil spille 4-3-3 så er der ikke mange at vælge i mellem. I hvert fald ikke med den nødvendige kvalitet. Forsvarsmæssigt er faktisk der jeg er mest fortrøstningsfuld, idet at Agger og Simon Kjær er et rigtig godt par. Vi mangler nogle kreative spillere på holdet og dem findes der desværre ikke så mange af. Det kan være der lige pludselig dukker en spiller op, men der er langt til at vi kommer op på spillere som Laudrup brødrene, Flemming Povlsen etc.

Om det så også har noget med træningen hjemme i de hjemlige klubber at gøre skal jeg ikke kunne sige, men der bliver ikke udviklet mange spillere som kan afgøre kampene.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#422 filmz-Claudius 14 år siden

Overraskende. Jeg havde godt nok ikke ventet, at Sydkorea ville udligne.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#423 wimmie 14 år siden

Uha, som egl. ikke fodboldfan så jeg lige kampen mellem Uruguay og Sydkorea og sikke da en kamp. Var virkelig imponeret over koreanerne og sådan som Uruguay spillede i 2. halvleg var det egl ikke fair at de vandt :p
Og hvorfor blev kampen lige fløjtet af før tid? Kan godt være at det var et spørgsmål om sekunder men stadig...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#424 loki 14 år siden

Så er det ca. 30 min. til kickoff - go go Ghana!
www.peakoil.dk
Gravatar

#425 wimmie 14 år siden

Hvor ser man den kamp? Manden søger desperat - har fundet et par steder på nettet men ved ikke endnu om det fungerer.
Gravatar

#426 dyg 14 år siden

Myp2p.eu er sikkert en mulig løsning, men derudover så sender nogle af de tyske, norske eller svenske kanaler sikkert kampen. Personligt regner jeg med at se den på en af HD-kanalerne fra ARD, ZDF eller SVT.

Edit: Nå, det ser ikke ud til, at hd-kanalerne sender den :( Så må jeg også lige jagte mine 65-70 kanaler igennem, for at se om nogen skulle sende den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#427 wimmie 14 år siden

Ok, vi prøver. Har fundet noget på www.fromsport.com også.
Gravatar

#428 dyg 14 år siden

Svensk TV4 og TV2 Norge sender kampen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#429 MuManden 14 år siden

Canal 9 HD. Men den kan i nok ikke tage siden i spørger ;-)
Det er dejligt ved dette VM, at alle kampene bliver sendt i HD.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#430 davenport 14 år siden

Ja fedt at se det hele i HD :) + dolby D

Så, 1-0 til Ghana... Det havde jeg ikke regnet med...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: