Gravatar

#411 The Insider 14 år siden

#410, Hov hov du, Spanien i finalen mod England :)

Åh yes, det ville faktisk ikke være værst :-) Medmindre FIFA selvfølgelig hyrer en norsk dommer...
War. War never changes.
Gravatar

#412 loki 14 år siden

Jeg er helt vild med spansk fodbold, men jeg gad godt at nærstudere nogle af de gule kort - især den som gav rødt. Det virker som ren dommer-hetz mod Chile.
www.peakoil.dk
Gravatar

#413 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg håber på USA går langt. Hver gang de er med, fighter de på en måde, som en del inkl. Danmark kunne lære meget af. De overgår deres egne kvaliteter ved at fokusere på kollektivet. Frankrig kunne have nået langt på den konto.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#414 filmz-ab 14 år siden

Blandt de mindre nationer, så håber jeg Chile når lidt længere. De spiller god fodbold teknisk og taktisk, og havde målmanden ikke fået en hjerneblødning ved det første mål, ja så havde tingene måske set anderledes ud - det så ellers godt ud i mange perioder.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#415 Skeloboy 14 år siden

#414 - helt enig...Chile må gerne nå langt, men de skal lige slå Brasilien...:S
Gravatar

#416 davenport 14 år siden

Jeg har slet ikke fået mit B7 med omkring Danmark, men jeg synes at de alle sammen skulle stille sig op og sige undskyld. Især Olsen, der i samme øjeblik fløjten lød skulle slikke på frimærket til den konvolut hvor hans opsigelse lå i.
Hvorfor betaler DBU 2+ mill. til ham om året, for at præstere en omgang lortefodbold, med et udvalg af gamle spillere???
Og Jon Dahl kan godt pakke trutmunden og sin pyldren væk. Når man brænder et straffe i den kamp der talte nr. 13 siden han sidst scorede, så er det vidst på tide at finde et erhverv man er god til. Angriber? ANGRIBER???? En angriber scorer mål, det er det de er ansat til.
Alt skal nu revurderes. Der skal noget helt helt andet til. Der er lige en god måned, så møder vi Tyskland og så begynder kval til EM.
Hvis vi ikke kan stille med andet en en flok klynkende, skadede gangstativer, synes jeg ærligt talt at man skulle trække sig, indtil der dukker nogle talenter op..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#417 filmz-ab 14 år siden

Jeps, det bliver ikke nemt, men Chile er bestemt ikke uden chance, som jeg ser det.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#418 filmz-Claudius 14 år siden

Mon ikke en del spillere forlader det danske landshold efter skuffelsen ved VM. Både Grønkjær og Martin Jørgensen har allerede sagt farvel.

Jon Dahl kunne gå samme vej, selv om jeg ikke har så meget mod, at han fortsætter et par år endnu - jeg forstår ikke, hvorfor folk hader ham så meget. Han er vel selv mindst lige så irriteret over måltørken som resten af Danmark. Han burde dog holde sin mund med beske udtalelser til medierne. Hvis han som angriber ikke scorer, så vil det give kritik - og det er altså hverken BT eller TV2's skyld, at han ikke får scoret.

De eneste jeg afgjort regner med stadig at finde på landsholdet om et par år er Daniel Agger og Nicklas Bendtner.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#419 dyg 14 år siden

Jeg håber, at Christian Eriksen går en stor fremtid i møde. Dog skal han lige have nogle flere kg på kroppen, da han er alt alt for let at puffe væk nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#420 filmz-Bruce 14 år siden

#418 Jon har gjort det godt, men man skal ikke underkende talentet for at holde op i tide. Jon har i flere kampe lignet et ringvrag. Manden knokler ja, men han er en fiasko til det der er hans rolle. Og nu husker man ham i stedet for to års ørkenvandring.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: