#38 Jeg giver de fucking horn skylden. Selv når der bliver scoret hører man bare [url= HER[/url].
Jeg synes vi skal sætte u-landshjælpen op til 1%! Mer beløbet skal gå til at give et mikrolån på 10 kr. til alle ejere af hornene og derefter brænde de skide horn!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Man kan altså ikke bare smide facistkortet i alle sammenhænge. De horn er kraftedeme irriterende at høre på, og det ødelægger faktisk noget af oplevelsen for mig. Afrikansk kultur eller ej! Ville det også være fint med dig, hvis en eller anden kultur havde for vane at kaste med kopper fulde af pis, fordi det jo er deres kultur???? Ej..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja lad os indføre censur så vi ikke skal belemres med andre kulturer end vores egen.
Havde det nu været AGF's White Pride, som havde fyldt Århus stadion og istemmet med 20.000 samtidige Vuvuzuelaer (eller hvad det nu hedder), så havde horn lyden ikke pludselig lydt skide godt. Det havde stadig lydt af helvede til og været en pinsel for overværelse af spillet fodbold.
Er det ikke ok at kritisere et instrument for at være en pine og ødelægge en oplevelse, blot fordi det er sorte som puster i det? Jeg gider altså ikke det overbærenheds pis. Lyder det af lort, så lyder det af lort, om så Hitler, Desmund Tuto, Mandela eller Ahmadinejed gaffer på grenen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jo de er irriterende at høre på, men alt det jammerlige brok der har været omkring dem og at de skal forbydes etc. fordi der er nogle som ikke kan lide dem er ved at være irriterende. Fifa har valgt at VM skal afholdes i Sydafrika og dermed følger Vuvuzelaerne med. Det er en del af charmen ved det. I øvrigt findes der jo en mute knap eller man kan lade være med at se det. Men danskere skal jo altid have noget at brokke sig over.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det må være dejligt at være så afklaret omkring sine meninger, at der aldrig er noget at brokke sig over. Livet må være en leg. Og mht de 2 forslag så 1) jeg vil høre kommentarer til en kamp, ellers er det ikke det samme, og 2) Jeg har glædet mig siden EM til at kunne se bold i en hel måned.
Man må gerne vise sin utilfredshed med forskellige ting. Hvis du er så træt af at høre om de der horn, kan du jo bare gå udenfor i stedet, slukke eller lade være med at bruge nettet og læse om sport?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg hadede også de gasbåthorn vi danskere brugte i 80'erne/90'erne, så selvfølgelig har det ikke noget med ikke at ville belemres med andre kulturer end min egen. Jeg vil bare til enhver tid foretrække publikum uden tågehorn, fordi det giver en meget mere medlevende og varieret stemning fra publikum.
#41 Michael Andersen 14 år siden
Selv når der bliver scoret hører man bare [url= HER[/url].
#42 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg synes vi skal sætte u-landshjælpen op til 1%! Mer beløbet skal gå til at give et mikrolån på 10 kr. til alle ejere af hornene og derefter brænde de skide horn!
#43 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#44 Antlion 14 år siden
At spillerne ikke kan koncentrere sig og kommunikere er tågesnak og blot en dårlig undskyldning for, at de ikke spiller optimalt.
#45 davenport 14 år siden
Ville det også være fint med dig, hvis en eller anden kultur havde for vane at kaste med kopper fulde af pis, fordi det jo er deres kultur????
Ej..
#46 filmz-Bruce 14 år siden
Havde det nu været AGF's White Pride, som havde fyldt Århus stadion og istemmet med 20.000 samtidige Vuvuzuelaer (eller hvad det nu hedder), så havde horn lyden ikke pludselig lydt skide godt. Det havde stadig lydt af helvede til og været en pinsel for overværelse af spillet fodbold.
Er det ikke ok at kritisere et instrument for at være en pine og ødelægge en oplevelse, blot fordi det er sorte som puster i det? Jeg gider altså ikke det overbærenheds pis. Lyder det af lort, så lyder det af lort, om så Hitler, Desmund Tuto, Mandela eller Ahmadinejed gaffer på grenen.
#47 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#48 davenport 14 år siden
Og mht de 2 forslag så 1) jeg vil høre kommentarer til en kamp, ellers er det ikke det samme, og 2) Jeg har glædet mig siden EM til at kunne se bold i en hel måned.
Man må gerne vise sin utilfredshed med forskellige ting. Hvis du er så træt af at høre om de der horn, kan du jo bare gå udenfor i stedet, slukke eller lade være med at bruge nettet og læse om sport?
#49 davenport 14 år siden
Argentina lægger sgu flot ud!!! Damn, 5 minutter skulle der lige gå..
#50 Michael Andersen 14 år siden