De er ikke så høje som jeg havde frygtet, men det holder jo aldrig op! Man skulle tro det var koordineret så den en halvdel trutter mens den anden halvdel trækker vejret.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#28 - Apropos Raymond Dummernik skal det blive spændende at se, hvordan Frankrig spiller i aften. Verdensklasse-spillere på samtlige pladser, men alligevel frygter man det værste for dem (i særdeleshed ovenpå det pinlige nederlag til Kina!)
Ang. den kamp, der spilles netop nu, kendte jeg godt nok ikke til den offside-regel, der kom i vejen for Mexicos scoring. Ret skarpt set af linjevogteren!
hvor er det bare en tarvelig og spændingsforladt stemning blandt publikummet... Håber snart de store lande fra europa stødes sammen, så vi får den stemning vi er vant til at se fra spanien, england og tyskland..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#31 stoffer 14 år siden
#32 HonoDelLoce 14 år siden
Ellers synes jeg ikke det er så slemt, som man før har hørt i andre kampe..
#33 RFriis 14 år siden
Ang. den kamp, der spilles netop nu, kendte jeg godt nok ikke til den offside-regel, der kom i vejen for Mexicos scoring. Ret skarpt set af linjevogteren!
#34 filmz-jonasgr 14 år siden
Ellers er det en typisk åbningskamp. En kamp hvor der ikke bliver taget alt for store satsninger.
'Cause I'm evil"
#35 HonoDelLoce 14 år siden
Ikke hvis du slår over på DR1 SD ;)
Til gengæld ser det så ud af helvedes til..
En af de få situationer hvor jeg er super glad for min viasat-receiver - der er mulighed for at indstille time-delay på lyden - hvilket er gjort :D
#36 Kruse 14 år siden
#37 HonoDelLoce 14 år siden
Til gengæld lider de stadig under ikke at have et scoreboard på ! Det er da supernederen !
#38 filmz-ab 14 år siden
#39 filmz-ab 14 år siden
holdene er nok næppe til mere, så på den baggrund ingen overraskelse..
#40 davenport 14 år siden