Efter det kung-fu spark som De Jong lavede ville jeg også brokke mig højlydt. Det er direkte vold, med mindre det havde foregået i en eller anden form for kampsport. Og direkte rødt.
Bommel synes også lige det er smart at gå ned med begge fødder og fælde en spiller bagfra, uden nogen chance for at nå bolden. Direkte rødt kort.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg så ikke den af Heitinga, men det er tydeligt i slowmo. Herligt at hele den orange defensiv nu har gule kort. Og nu var der også en spaniol, som skulle have et kort. Farvel 2010. Tænk at længes efter en kamp med Jon Dahl og Martin Jørgensen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#662 Heitinga havde ALDRIG fået det kort, hvis ikke Villa havde set ud som om at han var ved at dø. Hvordan kan det være at englændere, tyskere, dansker mv. godt kan overleve sådan en tackling, men at spanieres liv er truet hver gang de bliver rørt?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Men fint nok, det er også meget hyggeligt at se spanien drible i rundkreds for derefter at skyde forbi. (jeg er muligvis stadig lidt bitter over at tyskerne røg ud)
#663 - Det bliver kun bedre, når man få sekunder senere ser spaniere appellere for film.. Men ok, hvis ikke film-eksperterne kan se, hvornår andre filmer, hvem skulle så kunne?
Desuden: Føj, hvor jeg hader Robben! Så scor dog, din abe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det forlyder nu, at Wilson Mandela er sovet stille ind på tribunen. Man mener at kunne udelukke ophidselse.
#662 Det er jo ikke selve den ene forseelse. Det er jo gentagelse på gentagelse på gentagelse og et spørgsmål, om VM finalen skal have lov at blive fucket til himmels. Dommeren er jo nødt til at reagere og vise, at han har kontrol, ellers bliver det jo ved. Havde han fra start vist nosser og vist en mand ud, var dette aldrig sket.
Men nu står vi med en ødelagt VM finale, hvor volden har overtaget og hvor ingen nu spiller det fodbold de kan. Jeg er sådan set ved at være ligeglad. Hollænderne må gerne vinde. Det bliver ikke flotte overskrifter de får i morgen i såfald.
#666 (tillykke med post 666 i øvrigt). Jeg er egentlig enig i, at det er lidt ligegyldigt hvem der vinder. Tyskerne er det eneste hold der har vist noget rigtig godt i denne slutrunde. Desværre havde de en kæmpe off dag i semifinalen. Jeg synes hverken at Holland eller Spanien har spillet specielt godt i denne slutrunde, men så vælger jeg at se på det overordnede billede og jeg kan bare ikke klare den sydeuropæiske måde at filme og brokke sig på. Så vil jeg hellere se en tackling eller to der går lidt over stregen.
#667 Spillet jeg så i semifinalen, var så i mine øjne ikke et tegn på en dårlig dag, måske dårlig taktik, som det var tegn på, at spaniolerne for tiden behersker det boldspil, som danskerne i nu 10 år har ønsket at spille, men som de ikke har teknikken til.
En tackling eller to. Jo tak, hvis man dividerer med 7-8 stykker, så er vi vel ved at være dernede.
Derudover har det været en ringe slutrunde og jeg har personligt ikke den store tiltro til, at den nye bold har bragt noget godt med sig. Jo måske en fordel til tyskerne, som har spillet med den bold siden januar.
#668 - Spillet jeg så i semifinalen var helt klart et tegn på nervøsitet og overdreven respekt blandt de meget unge tyskere. Havde tyskerne spillet mere frit, så er jeg ikke i tvivl om, at de havde slået Spanien.
Angående aftenens kamp: Jeg er sgu rigtig godt underholdt. Masser af intensitet og hårdt spil, ligesom jeg kan lide det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#661 filmz-jonasgr 14 år siden
Bommel synes også lige det er smart at gå ned med begge fødder og fælde en spiller bagfra, uden nogen chance for at nå bolden. Direkte rødt kort.
'Cause I'm evil"
#662 filmz-Bruce 14 år siden
#663 frahm-2 14 år siden
Heitinga havde ALDRIG fået det kort, hvis ikke Villa havde set ud som om at han var ved at dø. Hvordan kan det være at englændere, tyskere, dansker mv. godt kan overleve sådan en tackling, men at spanieres liv er truet hver gang de bliver rørt?
#664 frahm-2 14 år siden
#665 dyg 14 år siden
Desuden: Føj, hvor jeg hader Robben! Så scor dog, din abe.
#666 filmz-Bruce 14 år siden
#662 Det er jo ikke selve den ene forseelse. Det er jo gentagelse på gentagelse på gentagelse og et spørgsmål, om VM finalen skal have lov at blive fucket til himmels. Dommeren er jo nødt til at reagere og vise, at han har kontrol, ellers bliver det jo ved. Havde han fra start vist nosser og vist en mand ud, var dette aldrig sket.
Men nu står vi med en ødelagt VM finale, hvor volden har overtaget og hvor ingen nu spiller det fodbold de kan. Jeg er sådan set ved at være ligeglad. Hollænderne må gerne vinde. Det bliver ikke flotte overskrifter de får i morgen i såfald.
#667 frahm-2 14 år siden
(tillykke med post 666 i øvrigt). Jeg er egentlig enig i, at det er lidt ligegyldigt hvem der vinder. Tyskerne er det eneste hold der har vist noget rigtig godt i denne slutrunde. Desværre havde de en kæmpe off dag i semifinalen. Jeg synes hverken at Holland eller Spanien har spillet specielt godt i denne slutrunde, men så vælger jeg at se på det overordnede billede og jeg kan bare ikke klare den sydeuropæiske måde at filme og brokke sig på. Så vil jeg hellere se en tackling eller to der går lidt over stregen.
#668 filmz-Bruce 14 år siden
En tackling eller to. Jo tak, hvis man dividerer med 7-8 stykker, så er vi vel ved at være dernede.
Derudover har det været en ringe slutrunde og jeg har personligt ikke den store tiltro til, at den nye bold har bragt noget godt med sig. Jo måske en fordel til tyskerne, som har spillet med den bold siden januar.
#669 dyg 14 år siden
Angående aftenens kamp: Jeg er sgu rigtig godt underholdt. Masser af intensitet og hårdt spil, ligesom jeg kan lide det.
#670 frahm-2 14 år siden