Gravatar

#681 filmz-Bruce 14 år siden

#680 Der var ikke meget sprængfarlig bombe, men Iniesta var jo forrygende, her, der og alle vegne, så godt han scorede målet. Nu håber jeg, at andre hold vil forsøge og spille fodbold og vinde, fremfor og spille taktisk og undgå at tabe.

Der var en undersøgelse, at tre af de 32 hold, har spillet deres eget spil. Brasilien lukkede deres huller i defensiven og røg ud. Lad os få sambaen tilbage, brasserne, argentinerne og Uruguay og så må England, Italien og Frankrig se og få fingeren ud og ændre koncept.

Synd hollænderne, som de gode fodboldspillere de er, skulle ty til denne taktik. Jeg er ikke sikker på, at Spanien ville slå Holland hver gang, hvis de hver især spillede deres spil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#682 filmz-Claudius 14 år siden

Hvor er det fedt, at hvis Spanien endelig skulle have en matchvinder, at det så blev Iniesta. Det var helt klart enten ham eller Xavi, der havde fortjent det.

Jeg må sige, det lykkedes for hollænderne at stække det ellers så urokkelige spanske spil i første halveg. Det havde dog været en skændsel for fodbolden, hvis Holland havde vundet, så svinsk, som de spillede. Det havde intet med fodbold at gøre. Ikke at Spanien ikke havde riven ude et par gange, men helt ærligt, hvad pokker er det De Jong laver? Det er en VM-finale i fodbold, ikke en Van Damme film!! Jeg fatter ikke, hvordan han undgik at få et rødt kort.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#683 filmz-ab 14 år siden

Nu har Iniesta vundet ALT hvad der kan vindes af største titler :-)

Jeg fatter bare ikke Holland. Deres gruppespil var jo så overbevisende, og så går de ud til finalen, for at bekrige Spanien, fremfor at vise hvor gode de selv også er, og udstråle glæde at man er i finalen. Havde det været Italien, havde det jeg ikke været chokeret, men der tabte jeg lidt for Holland.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#684 Åkepool 14 år siden

a@babo (683) skrev:
Nu har Iniesta vundet ALT hvad der kan vindes af største titler :-)

Han mangler bare den største, et Engelsk mesterskab ;)

Bortset fra det, så har Xavi og Puyol vel vundet nogenlunde det samme. har de ikke spillet for de to samme hold i samme periode som Iniesta?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#685 filmz-Bruce 14 år siden

Synes denne oversatte tekst fra El Pais i Spanien siger alt:

De tårer Casillas, den store kaptajn, symboliserer det vigtigste succes spansk fodbold, det har ikke forhindret akkumulere skuffelser over 90 år. Med sejren, lukker Spanien apoteose en cyklus, hvor i blot to år har vundet EM og VM, bliver dronningen af fodbold.

Sejren var ikke let. Holland var en værdig modstander, det var meget vanskeligt, fordi en stor spil på forsvaret, som ikke glip af nogle pludselige. Spillerne af Oranje blev brugt hårdt i håndgemæng og ankler regelmæssigt søgt spansk. Heitinga endte i kabine og blev irettesat Van Bommel, Van Bronckhorst, Van Persie, De Jong, Mathijsen og Robben.

Slutningen af Bayern var meget aktiv i hele kampen, men endte bundløs. Han var på benene målet om 70 minutter ", men Casillas var enorm i hånden i hånden og dækkede hullet hvorigennem strømmede bolden. Spanien svarede med sit bedste argument. Vertikalitet, indslag og væske spil. Sergio Ramos har undladt at score kort efter, men hans header gik højt. Cesc afprøvet i en slalom, men havde ingen held.

I forlængelse blev Domaine de la Red endelig. Villa Del Bosque erstattet af Torres. Iniesta havde det, men blev viklet ind i drible. Webb Xavi sparet en straf her, men det var først 115 minutter, når Iniesta krydsede til Stekelemburg mesterligt. Med Ela topped 46 millioner til at gøre Spanien spanske verdensmester.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#686 filmz-ab 14 år siden

Det bliver jeg aldrig enig i :-)

Jo, der er nu flere på det spanske hold, der vandt rub og stub med Barca og nu med Spanien.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#687 The Insider 14 år siden

Især efter skandalen den 6. maj 2009 vil jeg aldrig kunne holde med et spansk hold - uanset om det så er på klubstadie eller landsholdet, og Iniesta vil jeg aldrig skænke en kompliment. Men de fortjente da sejren, ingen tvivl om det.
War. War never changes.
Gravatar

#688 wiseguy 14 år siden

Generelt en kedelig og uskøn kamp præget af en elendig engelsk dommer. Af de to hold synes jeg det er ok Spanien løber med sejren og det sikrede mig jo så den lille interne pulje i kompagniet, som dog skal deles med 2 kollegaer :o( Vi ka så gi brød de næste 3 dage for gevinsten!
Jeg så ikke hele bronzekampen, da fruen nedlagde veto!! Men det jeg så, var sku godt. Uruguay tabte med æren i behold og Tyskland spillede sprudlende fodbold igen – f… en kollektiv offday de havde imod Spanien!! Det ka’ godt være Spanien nu er verdensmestre, men det er Tyskland jeg vil huske dette VM for.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#689 Lord Beef Jerky 14 år siden

Som det står nu, fortjente Spanien bestemt sejren. Men hvis dommeren havde dømt fair, kunne kampen jo have set helt anderledes ud. Vi lige tilføje at begge hold satme har nogle dygtige målmænd.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#690 Åkepool 14 år siden

The Insider (687) skrev:
Især efter skandalen den 6. maj 2009 vil jeg aldrig kunne holde med et spansk hold

Åh ja, det var en god kamp, med en dommerpræstation i høj, høj klasse. Meget fortjent, at Barca gik videre der ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: