Jeg er bestemt ikke enig med dig i at alle spillere overspiller, der var da været adskellige hold i VM som ikke har foretaget et rullefald med 17 omdrejninger, for så at holde sig i ansigtet, selvom modspilleren muligvis ramte anklen, bl.a. Australien. Aussierne rejser sig sgu bare op og spiller videre, med mindre der flyder blod.
Jeg bliver altid lidt desillusioneret, når folk mener, at ting som "film" blot er en del af spillet. Jeg synes det er den mest usportslige ting man kan gøre i sportens verden. Og italienerne elsker at gøre det, ikke bare i går, hvor der altså også var TALRIGE spilstop. Det bliver så fedt når italienerne på vej til deres sølvmedalje-overrækelse lige får at vide at de alle er blevet smidt ned i Serie C.
Nu hvor italien gik videre, håber jeg på Frankrig som verdensmestre. Sådan som Zidane spillede mod Brazilien viser bare at de stadig har viljen til at vinde. Og så kan jeg ikke klare den måde Italien altid filmer på. Synes egentlig generelt at mange hold ved dette VM har spillet usportsligt, fx. hver gang de fælder en, så har de ingenting gjort, eller når de skyder den ud, er det selvfølgelig modspilleren. Og så selvfølgelig film, som utrolig mange hold prøver at udnytte, det er satme sørgeligt at kigge på.
#111 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg er bestemt ikke enig med dig i at alle spillere overspiller, der var da været adskellige hold i VM som ikke har foretaget et rullefald med 17 omdrejninger, for så at holde sig i ansigtet, selvom modspilleren muligvis ramte anklen, bl.a. Australien. Aussierne rejser sig sgu bare op og spiller videre, med mindre der flyder blod.
#112 ks 19 år siden
#113 filmz-Kadann 19 år siden
Sikkert nok, det kunne være at det var vejen frem for de tøser der filmer sig til frispark hele tiden. ;)
#114 The Insider 19 år siden
#115 Fable 19 år siden
#116 ks 19 år siden
#117 filmz-Bruce 19 år siden
#118 The Insider 19 år siden
#119 The Insider 19 år siden
#120 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"