De er umiddelbart færdige med at diskutere, men så siger italieneren et eller andet til Zidane, som får ham til at vende om meget pludseligt og heade ham i brystkassen. Der bliver med 100% sikkerhed sagt noget til ham, som pisser ham fuldstændig af. Fair nok at han får det røde kort. Det skal ikke foregå på en fodboldbane. Havde det været uden for banen havde det virket berettiget, for italieneren siger altså noget til Zidane der ikke er pænt.
Øv. Franskmændene havde fortjent sejren. Men en godt spillet fodboldkamp og fair spillet indtil Zidane's tragiske exit. God dommer-præstation. Men tak for kaffe for en rystende og dyster afslutning på Zisou's fantastiske karriere.
Ja, så vandt Italien. De har spillet en stor slutrunde det må man give dem. Deres defensive stil virkede, og de spillede flot sammen som et hold. Jeg havde helst set at Frankrig løb med den, men det var en meget lige kamp, og sådan er fodbold, for at bruge en kliché. Ærgerlig måde for Zidane at slutte karrieren på, men det er ikke det han vil blive husket for. Han var en af de største nogensinde.
Ja, det var en nær-tragisk afslutning for Zidane. Ærgerligt at Italien vandt, men de spillede mindre skuespil end normalt, så det var lettere at sluge. Så må vi bare håbe de alle sammen bliver bragt ned på jorden igen på tirsdag :-)
Skal man vurdere VM-slutrunden i sin helhed, syntes jeg at den har været meget middelmådig. En af de bedste kampe var faktisk selve finalen. Det var god teknisk fodbold uden film og for mange langskud. Men alt-i-alt en middelmådig slutrunde. Stort set perfekt tysk værtskab og ikke mindst en fremragende TV-produktion.
Synes det var en skuffende finale, og sikkert en af de kampe jeg med sikkerhed har glemt ret hurtigt (heldigvis). De første 20-25 var ganske energiske, ret spændende start, Henry der ligner en der er færdig, et straffe der ikke skulle have været dømt - og som er lige ved at glippe for Zidane, der skulle jo lige show på i en afskedskamp.
Jeg havde håbet på et clash af en kamp, de gamle rutinerede mod de nye unge håb - men det ender som en halvkedelig affære - der bliver afgjort på straffe. Noget af det mest ligegyldige i min verden :(
Værst af alt er som så mange andre har skrevet, Zidanes opførsel, fy for s**an. Selvom der sikkert er blevet sagt noget i stil med, "jeg hyggede mig med din mor igår" så er det så uprofessionelt at starte sådan noget - og hvad fanden var det lige for et tyre-angreb? Han har altid været en af mine helt store idoler, men der gik godt en flig af det billede.
Men godt gået af Italien, de har sgu nok mere brug for det, når man tænker på hvad de skal gå imøde af skandaler..,
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Sådan! Så fik den flok franske fæhoveder hvad de fortjente. Og hold kæft hvor er Zidane dum. Hvad tænker manden på? Nu er han både arrogant, dum og VM's mest svinske spiller.
Er ikke begejstret over at Italien vandt. Syntes måske nok, at det var Tyskland som burde have vundet. Men nu skulle det jo ikke være sådan og Italien har det meste af tiden leveret seværdigt og underholdende fodbold, uden at det har været defensivt indstillet. De har haft et godt forsvar, lukket få mål ind samtidig med at de selv har scoret. Så når alt kommer til alt så kan det vist godt forsvares at de blev verdensmestrer. Så kan de også trøste sig med det når korruptionssagen ruller videre.
Slut for VM, så er det tid til Tour de France i stedet.
#231 filmz-grev_michal 19 år siden
buffon vs .....barthez høhø
Ellers lidt ærgeligt med Zidane, han går fra helt til skurk hvis de taber nu - kedelige afsked.
/edit: typo
#232 vapor 19 år siden
Jeg synes det er fint at de bruger TV billeder.. Det burde ligefrem være en regl.
#233 pulse83 19 år siden
De er umiddelbart færdige med at diskutere, men så siger italieneren et eller andet til Zidane, som får ham til at vende om meget pludseligt og heade ham i brystkassen. Der bliver med 100% sikkerhed sagt noget til ham, som pisser ham fuldstændig af. Fair nok at han får det røde kort. Det skal ikke foregå på en fodboldbane. Havde det været uden for banen havde det virket berettiget, for italieneren siger altså noget til Zidane der ikke er pænt.
#234 weebs 19 år siden
#235 pulse83 19 år siden
#236 bobber 19 år siden
#237 The Insider 19 år siden
#238 pulse83 19 år siden
#239 filmz-vassago 19 år siden
Jeg havde håbet på et clash af en kamp, de gamle rutinerede mod de nye unge håb - men det ender som en halvkedelig affære - der bliver afgjort på straffe. Noget af det mest ligegyldige i min verden :(
Værst af alt er som så mange andre har skrevet, Zidanes opførsel, fy for s**an. Selvom der sikkert er blevet sagt noget i stil med, "jeg hyggede mig med din mor igår" så er det så uprofessionelt at starte sådan noget - og hvad fanden var det lige for et tyre-angreb? Han har altid været en af mine helt store idoler, men der gik godt en flig af det billede.
Men godt gået af Italien, de har sgu nok mere brug for det, når man tænker på hvad de skal gå imøde af skandaler..,
#240 Verbal 19 år siden
Er ikke begejstret over at Italien vandt. Syntes måske nok, at det var Tyskland som burde have vundet. Men nu skulle det jo ikke være sådan og Italien har det meste af tiden leveret seværdigt og underholdende fodbold, uden at det har været defensivt indstillet. De har haft et godt forsvar, lukket få mål ind samtidig med at de selv har scoret. Så når alt kommer til alt så kan det vist godt forsvares at de blev verdensmestrer. Så kan de også trøste sig med det når korruptionssagen ruller videre.
Slut for VM, så er det tid til Tour de France i stedet.