Jeg tror stadigvæk ikke at det var den berømte "sherifstjerne" fra Materazzi der pissede Zidane af, men noget helt andet. Først griner Zidane jo bare af det, og tilsyneladende er de færdige med at diskutere indtil Materazzi siger noget yderligere, som så udløser Zidane's voldsomme angreb. Selvom det var idiotisk af Zidane, har jeg sgu mere ondt af ham end at jeg afskyr ham. Han har altid været en rimelig fair spiller og en af de mindst arrogante franskmænd på Frankrigs hold. Vanvittigt trist at slutte sin karriere sådan. Han var der ikke engang til medalje-overrækkelsen.
Hold da kæft et rip-off! FIFA's "tekniske" komité er da en gigantisk joke, hvordan kan de give Zidane prisen for turneringens bedste spiller? Han var jo nærmest ikke-eksisterende i de første tre kampe.
#251: Når jeg siger de franske fæhoveder, så hentyder jeg ikke til de 59,4 millioner mennesker som bor i Frankrig. Jeg hentyder derimod til selve landsholdet og nogle af dets spillere og træner, specielt Zidane og Domenech. At du mener jeg anser hele hele den franske befolkning for fæhoveder fordi jeg hentyder til nogle stykker af dem, er ikke min skyld. Jeg har aldrig påstået at hverken hele den franske befolkning eller hele det franske landshold var nogle fæhoveder. Jeg har blot ytret min mening om nogle af spillerne.
Nej, selvfølgelig anser jeg ikke alle på filmz som idioter. Umiddelbart kender jeg kun til en idiot her på siden og her taler jeg ikke om mig selv. Så kan du selv gætte dig til resten. c",)
#252: Set i lyset af, at Zidane har modtaget op til flere advarsler og på ingen måde har opførst sig som et af Guds bedste børn og sidst men ikke mindst slutter VM af med denne gerning, synes jeg godt han kan kaldes den mest svinske.
Mener iøvrigt ikke at Zidane hverken er dum eller en primadonna pga. sin svinstreg. For svinestregen er han bare dum og så er han ellers en primadonna og arrogant resten af tiden. Har rent faktisk svært ved at se hvad folk synes er så fantastisk ved den mand. Engang kunne han spille fantastisk fodbold, hvilket bl.a. kunne ses under VM98, men det er altså 8 år siden. De sidste par år har han bare rendt rundt på banen til stort set ingen nytte og kun fordi at han er så stort et navn, er han ikke blevet sat på bænken.
At han bliver kåret til VM's bedste spiller skal vist mest ses som et plaster på såret af, at han blev udvist i sin afskedskamp. Sådan så han får en lidt æresfuld afsked på karrieren.
Meget god teori med plasteret, bortset fra der jo står i artiklerne, at folk kunne stemme før og efter finalen, så der er jo en god chance for at folk har stemt før finalen og før hans lille hovedstød.
#261 pulse83 19 år siden
#262 DarkLight 19 år siden
#263 ks 19 år siden
#264 DarkLight 19 år siden
#265 filmz-sanjo 19 år siden
#266 filmz-vassago 19 år siden
#267 pulse83 19 år siden
#268 ks 19 år siden
#269 Verbal 19 år siden
Nej, selvfølgelig anser jeg ikke alle på filmz som idioter. Umiddelbart kender jeg kun til en idiot her på siden og her taler jeg ikke om mig selv. Så kan du selv gætte dig til resten. c",)
#252: Set i lyset af, at Zidane har modtaget op til flere advarsler og på ingen måde har opførst sig som et af Guds bedste børn og sidst men ikke mindst slutter VM af med denne gerning, synes jeg godt han kan kaldes den mest svinske.
Mener iøvrigt ikke at Zidane hverken er dum eller en primadonna pga. sin svinstreg. For svinestregen er han bare dum og så er han ellers en primadonna og arrogant resten af tiden. Har rent faktisk svært ved at se hvad folk synes er så fantastisk ved den mand. Engang kunne han spille fantastisk fodbold, hvilket bl.a. kunne ses under VM98, men det er altså 8 år siden. De sidste par år har han bare rendt rundt på banen til stort set ingen nytte og kun fordi at han er så stort et navn, er han ikke blevet sat på bænken.
At han bliver kåret til VM's bedste spiller skal vist mest ses som et plaster på såret af, at han blev udvist i sin afskedskamp. Sådan så han får en lidt æresfuld afsked på karrieren.
#270 filmz-Kadann 19 år siden
Meget god teori med plasteret, bortset fra der jo står i artiklerne, at folk kunne stemme før og efter finalen, så der er jo en god chance for at folk har stemt før finalen og før hans lille hovedstød.