Gravatar

#271 Verbal 19 år siden

#270: I så fald er der tale om meget dårlige, omend meget almindelige, journalister som ikke ser på helheden, hvis alle 3 kampe ikke er taget i betragtning. Ikke desto mindre så spillede Zidane jo decideret håbløst i de 3 første kampe og at give ham prisen som den bedste spiller under hele VM, og ikke som en form for æresbevis på en overstået karriere, vil være fuldstændig grotesk.
And like that... he's gone.
Gravatar

#272 davenport 19 år siden

Umiddelbart kender jeg kun til en idiot her på siden og her taler jeg ikke om mig selv. Så kan du selv gætte dig til resten. c",)

Pas på med at tirre en admin. De bærer lyssværd! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#273 pulse83 19 år siden

#271 Det var kun i de to første kampe han ikke spillede op til sit bedste. I Frankrigs tredje kamp havde han karantæne. I Zidane's tredje kamp mod Spanien spillede han aldeles fremragende. Så det er altså kun to kampe han ikke har spillet godt i.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#274 filmz-vassago 19 år siden

#269: det var jo ikke lige til at vide, når udtalelserne lyder:

Så fik den flok franske fæhoveder hvad de fortjente.

og bagefter:

Begrundelsen er simpel. Jeg kan hverken lide det franske landshold, deres arrogance eller deres spillestil og ytrer derfor min mening om dem ved bl.a. at kalde dem fæhoveder. Jeg kunne også kalde dem fjolser...

så kan de jo være mere end svært at forstå hvad du mener, især når det selv lyder som om du er i tvivl - især når næste udtalelse lyder:

Ja der er der nogle flinke fyre imellem.

Det lød i hvert fald ikke sådan med dine to første indlæg - det lød mere som en generalisering... og i øvrigt pænt af dig at kalde mig en idiot - det er jo altid rart med en sober debat, hvor sagligheden og venskabeligheden er i højsædet. Så er man aldrig i tvivl om hvor niveauet er.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#275 davenport 19 år siden

/indsæt lyssværd-lyd
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#276 ks 19 år siden

#273 - To kampe, der så også var fornærmerende ringe - når man tænker på det niveau både Pirlo og Cannavaro har holdt gennem hele turneringen, så synes jeg det er tydeligt, at Zidane har fået den primært af politiske årsager, hvor de gerne vil sige ordentligt farvel til ham osv. Trist er det i hvert fald, Cannavaro er den moralske vinder - men det har alle jo glemt om et par år alligevel.
Gravatar

#277 filmz-vassago 19 år siden

Gravatar

#278 Verbal 19 år siden

#274: Jeg er ikke i tvivl, der er både arrogante og flinke fyre på det franske hold. Sådan kan det kort og godt siges.

Det med idiot skal du ikke tage så tungt. Jeg sætter selv pris på saglighed og venskablighed, Men din kommentar lå altså lige til højrebenet og det kunne jeg ikke dy mig for. Men som sagt, så ligger der intet ondt i det.
And like that... he's gone.
Gravatar

#279 filmz-vassago 19 år siden

#278: okay, så vælger jeg ikke at kaste mig hæmningsløst i jorden, og børster i stedet støvet af og spiller videre... ;)
Gravatar

#280 weebs 19 år siden

#279 Gi' ham en Zizo-skalle i brystet!!!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport

Skriv ny kommentar: