Gravatar

#101 Patriarch 16 år siden

bm
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#102 filmz-DocDoom 16 år siden

#101: Huh?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#103 Patriarch 16 år siden

Bog Mærke... Altså skrev noget for at have tråden bla. dem jeg nemt kan finde. :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#104 El vez 16 år siden

Du kan bare klikke over tekstboksen på "gøre tråden interessant".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#105 davenport 16 år siden

Nu er der flere der har spurgt til meningen med tråden. Det var mig der lavede den ifm. valget og en masse vold lige på det tidspunkt.
Det var ikke ment som en smældekampange mod enkelte grupper i samfundet, håber dette står klart med mit indlæg #1?
Og mht. det med Frederiksberg, som flere har brokket sig over, så læg mærke til, at jeg skrev "jeg har hørt", ikke noget jeg konstaterede. Tror det var på News de sagde det, så jeg ville ikke hænge den fine bydel ud, ok? :)
(Kender slet ikke forskel på steder i Kbh. - Ved hvor staden ligger, og hvilken bus der kører derud ;D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#106 frahm-2 16 år siden

Lad os lige slå fast at Frederiksberg er en by og ikke en bydel. Bare for god ordens skyld.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#107 davenport 16 år siden

Jo jo, men vi jyder ser hele Sjælland som København. Der er ikke noget ondt ment i det, vi kommer bare så sjældent ud ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#108 filmz-vassago 16 år siden

#106: Da Frederiksberg i 1901 blev helt omsluttet af KBH pga de omkringliggende kommuners indlemmelse i KBH - blev det ligeså meget et kvarter / en bydel - som en by. Det er godt nok en selvstændig kommune - men jeg tror de fleste danskere ser det som en del af KBH, og ikke en decideret by :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#109 filmz-Bruce 16 år siden

København har Ritt, vi har Mads Lebech! Det er som at gå over grænsen fra USA til Mexico. Hmmm efterhånden en fandens ringe metafor. Snart bedre at være Mexico :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#110 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#107 - LOL! Jeg er selv eksil-jyde bosat på Frederiksberg. Jeg kærester med en indfødt - hun er født og opvokset her - og jeg har ikke tal på de gange hun eller hendes søstre har givet mig på puklen for lignende udmeldinger. Af en eller anden grund er indbyggerne på Frederiksberg ret lokalpatriotiske.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: