Jeg mener det ikke så hårdt, som det lyder. Jeg har lige prøvet igen og det virker fint. Koden skal bare kopieres (med mellemrum) og indsættes i det første felt på siden. Mail-adressen skal indtastes i det nederste felt
#141 Ja, jeg er nok også idiot, men jeg kan heller ikke få nogen af dem til at gå igennem - alle er "invalid". Hvad mener du, når du skriver "med mellemrum"? Skal de ikke bare copy/pastes ind i det første felt, eller skal man også ind og indsætte et mellemrum et sted? (Det er selvfølgelig også muligt, at nogen har brugt hele raden uden at give besked om det!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmmm nu prøvede jeg lige endnu engang for Prins Knud. Jeg copy/paste'r koden som den er skrevet i #135: 5437 GXWZ 16P8 513Q og får følgende besked: Sorry, but you have not entered the correct code, please try again.????? sååå nej!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Hej - og tak til alle, der har taget en voucher i # 137 uden at skrive det :) Jeg fandt endelig en fri: 3b98c-f2757-adbf2-3e8cd - så den har jeg nuppet til det nye Prince album. Stor tak til Popeye :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 Popeye 18 år siden
Jeg har lige prøvet igen og det virker fint. Koden skal bare kopieres (med mellemrum) og indsættes i det første felt på siden. Mail-adressen skal indtastes i det nederste felt
#142 filmz-yoshimura 18 år siden
(Det er selvfølgelig også muligt, at nogen har brugt hele raden uden at give besked om det!)
#143 filmz-Solevad 18 år siden
#144 Popeye 18 år siden
Her følger en forklaring til indlæg #135 og 138:
Indlæg #135: Linket er til en side, hvor man får vouchere, ved at indtaste koden i #135 og sin mail-adresse. Koden i #135 er altså IKKE en voucher!!!
Indlæg #138: Samtlige "koder" i dette indlæg er vouchere, som skal bruges, når man bestiller titler.
#145 wiseguy 18 år siden
#146 tiny 18 år siden
#147 El vez 18 år siden
#148 Popeye 18 år siden
Du har vel et skærmbillede, som ser nogenlunde således ud: http://img379.imageshack.us/img379/1773/cdwow3xr.j...
Ikke ?
Der skal ikke være mellemrum efter koden...
#149 Yoda 18 år siden
#150 filmz-yoshimura 18 år siden