Gravatar

#141 Popeye 18 år siden

Jeg mener det ikke så hårdt, som det lyder.
Jeg har lige prøvet igen og det virker fint. Koden skal bare kopieres (med mellemrum) og indsættes i det første felt på siden. Mail-adressen skal indtastes i det nederste felt
...and then some
Gravatar

#142 filmz-yoshimura 18 år siden

#141 Ja, jeg er nok også idiot, men jeg kan heller ikke få nogen af dem til at gå igennem - alle er "invalid". Hvad mener du, når du skriver "med mellemrum"? Skal de ikke bare copy/pastes ind i det første felt, eller skal man også ind og indsætte et mellemrum et sted?
(Det er selvfølgelig også muligt, at nogen har brugt hele raden uden at give besked om det!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#143 filmz-Solevad 18 år siden

Virker fint her, bare copy paste og så din email. Så bør det da virke!
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#144 Popeye 18 år siden

#142 - og andre.
Her følger en forklaring til indlæg #135 og 138:

Indlæg #135: Linket er til en side, hvor man får vouchere, ved at indtaste koden i #135 og sin mail-adresse. Koden i #135 er altså IKKE en voucher!!!

Indlæg #138: Samtlige "koder" i dette indlæg er vouchere, som skal bruges, når man bestiller titler.
...and then some
Gravatar

#145 wiseguy 18 år siden

Hmmm nu prøvede jeg lige endnu engang for Prins Knud. Jeg copy/paste'r koden som den er skrevet i #135: 5437 GXWZ 16P8 513Q og får følgende besked: Sorry, but you have not entered the correct code, please try again.????? sååå nej!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#146 tiny 18 år siden

Hej - og tak til alle, der har taget en voucher i # 137 uden at skrive det :) Jeg fandt endelig en fri: 3b98c-f2757-adbf2-3e8cd - så den har jeg nuppet til det nye Prince album. Stor tak til Popeye :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#147 El vez 18 år siden

Jeg napsede c4d3a-aa823-2a96f-8ebf0 til endnu et forsøg på at bestille Le Samuraï. Tak Pops :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#148 Popeye 18 år siden

Altså......
Du har vel et skærmbillede, som ser nogenlunde således ud: http://img379.imageshack.us/img379/1773/cdwow3xr.j...

Ikke ?

Der skal ikke være mellemrum efter koden...
...and then some
Gravatar

#149 Yoda 18 år siden

8fd1b-3d983-3e97f-d25c4 er hermed nuppet!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#150 filmz-yoshimura 18 år siden

f2af4-5d99a-7ed0a-72c13 er brugt på Narnia
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: