Gravatar

#1 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg har netop selv anskaffet mig ovenståede (den kinesiske udgave), og jeg fandt først ud af bagefter, at billedet er YDERST ringe. DVD Beaver har lavet en sammenligning, hvor man tydeligt kan se, hvor farveløs og udvasket billedet er på den forlængede udgave i forhold til tidligere udgaver af den almindelige udgave af filmen.

Desuden dukker der et "vandmærke" op på skærmen i 30 sekunder hvert femte minut (?!?), og så er start og slutteksterne i øvrigt ikke tekstet. Se sammenligningen på her under "Comparisons".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 Corgan 21 år siden

Tak for tippet!
Jeg havde overvejet at købe den... men nu tror jeg bare at jeg vælger en anden udgave.
Gravatar

#3 nakalay 21 år siden

Der er en tråd om det på dahf her.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

#3: Ja, der er en tråd om filmen, men der bliver ikke talt meget om, hvor dårlig billedkvaliteten faktisk er, så jeg vil stadig råde alle, der overvejer at købe den, til at gå ind på dvdbeaver og se billedsammenligningerne (især de to sidste). Der er skrækindjagende stor forskel!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

Er det den helt billige eller 'mellem' udgaven du har købt? Den helt billige er jo på en single layer skive (dvd-5), så der er ikke noget til, hvis billedet er håbløst på den.

Den mellemste og den dyreste er til gengæld på dual layer skiver (dvd-9), hvor de ikke har været nød til at komprimere billedet i samme grad.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

Min er den mellemdyre (dvd-9), og så vidt jeg kan se, er det den dyreste udgave ("træ"-boksen), de har foretaget sammenligningen ud fra´, som billedmæsigt burde være identisk med min udgave.
Gravatar

#7 El vez 21 år siden

Ærgerligt :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 The Insider 21 år siden

Har også allerede købt den. Så må man vel også bare erhverve sig den kommende forlængede Region-1 udgivelse.
War. War never changes.
Gravatar

#9 inflector 21 år siden

Nu når vi snakker om Hero og bare vil have et pænt billede og god lyd, dyr den danske udgave så? Har set den til en hund og har efterhånden hørtm meget godt om filmen, men har ikke fået den set.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 The Insider 21 år siden

Den danske udgave er faktisk ikke helt ringe. Billedet er måske en anelse for lyst og lyden en anelse for skarp, men ellers er den ganske fin. Desuden er ekstramaterialet tekstet, hvilket er et plus :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: