Gravatar

#201 jessup 17 år siden

Jeg så Ginger Snaps for et par år siden og synes det var virklig god underholdning - så forleden dag så jeg Ginger Snaps: Unleashed.

Som med etteren er plottet forholdsvis ligegyldigt og uhyggen udebliver. Men den er meget underholdende i dens paralleller mellem pigers pubertet (og body image problemer) og forvandlingen til vareulv - filmens styrke ligger på manus siden men kunne have været bedre hvis man havde været lidt mere kompromisløs.

4/6

Ginger Snaps Back: The Beginning

Alt leg og humor fra de to første er væk som nok skyldes at manusforfatterene helt er strøget fra de forgående film. Det er en rigtig stinker.
1/6
This is just until June
Gravatar

#202 chronaden 17 år siden

kæft jeg hader de 2 ord "Ginger Snaps", worst titel EVER!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#203 mr gaijin 17 år siden

#198 Er hermed bestilt :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#204 Benway 17 år siden

#203 God fornøjelse. Jeg håber du kan lide den. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#205 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 204 Er hoppet med på vognen ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#206 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#204: Me too ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#207 Benway 17 år siden

Jamen så rigtig god fornøjelse til jer alle sammen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#208 filmz-Narniabæver 17 år siden

Eragon:

Bondedrengen Eragon finder en mystisk sten en dag, men det er et drageæg, og drengen ender med at blive drageridder en dag.

Ren feelgood eventyrfilm på trods af de lumre anmeldeser.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#209 mini_jette 17 år siden

"lumre" er da vist noget mildt..!?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#210 McPeter 17 år siden

Har lige fået set

The Running Man (R1 DTS SE versionen)

Det er 20 år siden denne film blev lavet og man kan vel sige at tidens tand har bidraget yderligere til underholdningsværdien for filmen, selvom ufrivillig humor og cheesyness nok ikke var det der var tiltænkt fra starten af. ;-)

På trods af at det er en amerikansk film har størstedelen af skuespillerne utrolig kraftig dialekt, både Arnold S. og den kvindelige bi-rolle Amber, men ikke mindst vores allesammens Sven-Ole Thorsen som spiller TV-bossens højre hånd ved navn Sven. :-D Lagde kun mærke til at han havde én enkelt replik, men kunne ikke forstå hvad han sagde. :-D

Når det så er sagt, så er jeg faktisk ganske imponeret over denne udgivelse. Billedet står faktisk utroligt flot og hvis det ikke lige var for de neonfarvede tight dragter og 80'er garn, så er jeg ikke sikker på jeg ville have skudt den til at være 20 år gammel. Tror faktisk ikke jeg har set en så mørk 80'er film der er så flot at se på alligevel.

Dertil er sat et DTS-ES 6.1 lydspor, som faktisk også var ret imponerende. Det gør ivrigt brug af baghøjtalere og højre/venstre panorering. Fx på et tidspunkt hvor man ser Arnold gå ind fra fortovet ind i en bygning kan man høre en rumbil køre forbi bagved en selv uden at man på noget tidspunkt direkte ser at der skulle være en vej. Smart måde at udnytte lyden til ikke at skulle lave endnu en grim fremtidsbil. ;-) Nogle gange virker brugen af surroundlydene dog lidt for søgt, men generelt set var jeg nu ganske godt tilfreds.

Filmens historie er ret dårlig og der er stort set ingen dialog, kun nogle cheesy one-liners fra Arnold & Co. Men savner man en nostalgisk aften i selskab med 80'erne, en Jolly-cola eller Fanta og en film der absolut ikke kræver man tænker, så er The Running Man lige det der skal til. For jeg var da bestemt underholdt og jeg grinede nu en hel del undervejs. ;-)
Om ikke andet så kan man da se den for at blive imponeret over udgivelsen.

Film: 4 / 10
Billede: 9 / 10
Lyd: 8 / 10
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: