Så første afsnit af Traveler på tv3 igår..! Og var yderst overrasket over at jeg synes så godt om den! Den time afsnittet varer var ovre før jeg havde set mig om, og efterlod et læs af spørgsmål, som jeg glæder mig til at se om serien formår at svare på:D Der er ikke så meget at sige, andet end jeg kunne lide hvad jeg så, så kig med på mandag hvor andet afsnit kommer;) Det kunne jo være vi var flere af samme mening...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#134 Aaargh... Bummer!!! Det sker bare altid for de serier jeg beslutter mig for at se:( Typisk! Oh, well...jeg ender jo nok med at sidde og se det alligevel;)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Dårligere end den første, og den første fandt jeg ret middelmådig, denne fortsættelse syntes jeg var alt for fjollet og med dårlige scener, der var ikke så vildt meget jeg brød mig om.
Traveler tages ikke op igen. Den slutter delvist i en cliffhanger, dog ikke den største. Så frygter man, at serien ikke vil give nogle afklaring på de spørgsmål den er rejst, så kan man slappe nogenlunde af - det mest centrale bliver afklaret, på den ene eller anden måde. Der er enkelte mindre spørgsmål og plots de dog ikke får rundet af, men ingen - der vil efterlade en fuldstændig målløs i skuffelse.
Det er en udmærket serie, der underholder på en lidt ligeyldig formularisk måde, hvilket fungerer udmærket i nuet - men som samtidig hurtigt glemmes. Det er ikke en af de serier man sidder og grubler over i ugevis! :)
#131 Bohemian 18 år siden
Men synes engang at have set en sci fi film, hvor folk smelter sammen eller et eller andet, kan ikke huske andet lol.
Og nej det er ikke The Thing :)
#132 davenport 18 år siden
#133 mini_jette 18 år siden
Der er ikke så meget at sige, andet end jeg kunne lide hvad jeg så, så kig med på mandag hvor andet afsnit kommer;) Det kunne jo være vi var flere af samme mening...
#134 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 mini_jette 18 år siden
Aaargh... Bummer!!! Det sker bare altid for de serier jeg beslutter mig for at se:( Typisk! Oh, well...jeg ender jo nok med at sidde og se det alligevel;)
#136 elwood 18 år siden
Oh well still have Dexter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#137 Bohemian 18 år siden
Dårligere end den første, og den første fandt jeg ret middelmådig, denne fortsættelse syntes jeg var alt for fjollet og med dårlige scener, der var ikke så vildt meget jeg brød mig om.
Men nu vil jeg give nr 3 en chance alligevel.
5/10
#138 Guts 18 år siden
WHAT?!!?!
#139 filmz-Bruce 18 år siden
#140 ks 18 år siden
Det er en udmærket serie, der underholder på en lidt ligeyldig formularisk måde, hvilket fungerer udmærket i nuet - men som samtidig hurtigt glemmes. Det er ikke en af de serier man sidder og grubler over i ugevis! :)