Syntes den var jævnt underholdene og samspillet med far og søn er genialt! Der var kun få ting som jeg syntes var lidt dårligt men det i småtingsafdelingen
Engang i 90'ernes udkom Capitol Critters serien, der er musene, kakerlakkernes, kattenes og rotternes svar på The Simpsons, men et blev ikke nogen stor succes.
Musen Max har mistet sin familie, og han flygter til Det Hvide Hus, hvor han flytter sammen med rotten Trixie og hendes skøre familie.
Dexter, nu vare det altså ikke længe før jeg bestiller season 1! ventetiden er ulidelig.
Jeg er stadig fanget af serien, og hans indre monolog, der modsiger det han siger til andre lige er genialt fundet på.
Intro sekvensen som vi fik og se den her gang, var ret snedig skruet sammen, med ekstrem klam fokus på alle detaljer i en normal morgen i Dexter's Liv, fra Barberingen hvor han bløder, til han skære kødet ud og steger, understreges der at det handler om detaljerne, noget som han går meget op i.
Kommisæren blev lidt mere fornuftig mod slutningen, men jeg synes nu stadigvæk hun er en træls person. Michael C. Hall er en jeg vil holde et våget øje med.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg synes Dexter er en smule karikeret og efter kun to afsnit er den ved at være kedelig. Hans indre monolog er god til tider, dog var den især i første afsnit med til at gøre ham meget stereotyp, lidt a la Patrick Bateman. Men historien om The Ice Cream Killer er ret interessant, så vil da følge med stadig og håbe på det bedste :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Herlig film! Rom (Roberto Benigni) delen var helt sikkert den bedste. Da han gik i gang med historien om græskaret, og fåret...jeg var flad af grin!
Men alle historierne var glimrende, lige med undtagelse af LA parten. Den havde jeg det lidt svært med. Den var da meget god, men jeg har det bare svært med "bad girls", og så spillede Winona Ryder ikke super godt, synes jeg.
Men alt i alt en glimrende film.
8/10
Glæder mig meget til, at gå igang med den anden Jim Jarmusch film. Stranger Than Paradise
Holy fucking moly, det var en overfed filmaften! Havde fået Elizabeth en uge før udgivelsestid på HD og Dawn of the Dead, to film, ingen af os havde set før og det var en perfekt kombi.
Elizabeth HD DVD Blændende historisk drama over starten på den engelske dronning Elizabeth I's regentperiode i 1500 tallets England. Cate Blanchett og Geoffrey Rush leverer britisk klasseskuespil med et væld af gode biroller. 2 timer som desværre fløj afsted.
Fantastisk god HD kvalitet, langt bedre end jeg havde turdet håbe på. Sjovt nok var billedet i indendørs og mørke scener nærmest perfekt, mens udendørs scenerne led en smule af støj. Meget skarp og detaljet, hvilket er en nydelse, når omgivelserne konstant er præget af en overdådig farverigdom, men stadig realistisk farvepalette. De flotte kostumer kommer virkelig til sin ret.
Lyden, TrueHD! Elizabeth har vist aldrig lydt så godt. Jo, filmen er mest dialogpræget, men det betyder ikke, at det blot er den sædvanlige 5.1 hyler. Detroit "hey ho" tale, kan nøjes med 2.0 mono, men britisk upperclass tale ... se det skal lyde sådan her!!! Og der er ganske godt tryk på LFE sporet, når borgporte og gitre smækker i. Man er ikke omgivet af de vildeste surround effekter, men jeg kan ikke undgå at være imponeret alligevel. Jeg havde slet ikke forestillet mig så god en film og så værdigt præsenteret. Godt gået Universal. Nu glæder jeg mig voldsomt til at få set den nye Golden Age.
Film: 8/10 Billede: 9/10 Lyd: 8.5/10
Dawn of the Dead HD DVD Universal er godt nok ved at oppe sig! Endnu et TrueHD lydspor og denne gang til en fullblown unrated zombiefest, Zack Snyders genindspilning af Romeos klassiker. Jeg havde ikke set denne før, men efter Elizabeth, var dette et fedt afterparty. En rigtig god kombination af gys, gore og humor, som ikke tager sig selv så højtideligt, men leverer gedigen action i næsten samtlige 100 minutter. God rollebesætning og Ving Rhames som man kun kan elske ham.
TrueHD lydsporet leverer faneme den nødvendige bund og kraft, til at få en helt ud på kanten af stolen. Det imponerer ikke som f.eks. lydsporet til Descent, som virkelig udnytter atmosfæren i surround også i de stille scener, men her er vi ikke kræsne. Vi vil have power og det får vi i stride strømme! Faneme nej, om jeg gider høre 5.1 sporet, når man får denne ruskeversion!
Der er meget stor kontrast i denne HD udgave og billedet er gennemgående rigtig flot, men der optræder lidt støj hist og pist. CGI sekvenserne er svære at skjule i HD versionen, men det er petitesser. Vi fik adrenalinen op og blev rusket godt igennem. Zack, den var sgu bedre end 300!
Film: 7/10 Billede: 8/10 Lyd: 8.5/10
En af de bedste filmaftener længe og et perfekt dobbeltprogram.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#141 elwood 18 år siden
men ahh Dexter i aften.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 wiseguy 18 år siden
#143 elwood 18 år siden
#144 Bohemian 18 år siden
Se så skete der endeligt noget!
Syntes den var jævnt underholdene og samspillet med far og søn er genialt!
Der var kun få ting som jeg syntes var lidt dårligt men det i småtingsafdelingen
7/10
#145 filmz-Narniabæver 18 år siden
Engang i 90'ernes udkom Capitol Critters serien, der er musene, kakerlakkernes, kattenes og rotternes svar på The Simpsons, men et blev ikke nogen stor succes.
Musen Max har mistet sin familie, og han flygter til Det Hvide Hus, hvor han flytter sammen med rotten Trixie og hendes skøre familie.
10/10
#146 elwood 18 år siden
Jeg er stadig fanget af serien, og hans indre monolog, der modsiger det han siger til andre lige er genialt fundet på.
Intro sekvensen som vi fik og se den her gang, var ret snedig skruet sammen, med ekstrem klam fokus på alle detaljer i en normal morgen i Dexter's Liv, fra Barberingen hvor han bløder, til han skære kødet ud og steger, understreges der at det handler om detaljerne, noget som han går meget op i.
Kommisæren blev lidt mere fornuftig mod slutningen, men jeg synes nu stadigvæk hun er en træls person. Michael C. Hall er en jeg vil holde et våget øje med.
#147 lagoni 18 år siden
#148 elwood 18 år siden
#149 Bates 18 år siden
Herlig film! Rom (Roberto Benigni) delen var helt sikkert den bedste. Da han gik i gang med historien om græskaret, og fåret...jeg var flad af grin!
Men alle historierne var glimrende, lige med undtagelse af LA parten. Den havde jeg det lidt svært med. Den var da meget god, men jeg har det bare svært med "bad girls", og så spillede Winona Ryder ikke super godt, synes jeg.
Men alt i alt en glimrende film.
8/10
Glæder mig meget til, at gå igang med den anden Jim Jarmusch film. Stranger Than Paradise
#150 filmz-Bruce 18 år siden
Elizabeth HD DVD
Blændende historisk drama over starten på den engelske dronning Elizabeth I's regentperiode i 1500 tallets England. Cate Blanchett og Geoffrey Rush leverer britisk klasseskuespil med et væld af gode biroller. 2 timer som desværre fløj afsted.
Fantastisk god HD kvalitet, langt bedre end jeg havde turdet håbe på. Sjovt nok var billedet i indendørs og mørke scener nærmest perfekt, mens udendørs scenerne led en smule af støj. Meget skarp og detaljet, hvilket er en nydelse, når omgivelserne konstant er præget af en overdådig farverigdom, men stadig realistisk farvepalette. De flotte kostumer kommer virkelig til sin ret.
Lyden, TrueHD! Elizabeth har vist aldrig lydt så godt. Jo, filmen er mest dialogpræget, men det betyder ikke, at det blot er den sædvanlige 5.1 hyler. Detroit "hey ho" tale, kan nøjes med 2.0 mono, men britisk upperclass tale ... se det skal lyde sådan her!!! Og der er ganske godt tryk på LFE sporet, når borgporte og gitre smækker i. Man er ikke omgivet af de vildeste surround effekter, men jeg kan ikke undgå at være imponeret alligevel. Jeg havde slet ikke forestillet mig så god en film og så værdigt præsenteret. Godt gået Universal. Nu glæder jeg mig voldsomt til at få set den nye Golden Age.
Film: 8/10
Billede: 9/10
Lyd: 8.5/10
Dawn of the Dead HD DVD
Universal er godt nok ved at oppe sig! Endnu et TrueHD lydspor og denne gang til en fullblown unrated zombiefest, Zack Snyders genindspilning af Romeos klassiker. Jeg havde ikke set denne før, men efter Elizabeth, var dette et fedt afterparty. En rigtig god kombination af gys, gore og humor, som ikke tager sig selv så højtideligt, men leverer gedigen action i næsten samtlige 100 minutter. God rollebesætning og Ving Rhames som man kun kan elske ham.
TrueHD lydsporet leverer faneme den nødvendige bund og kraft, til at få en helt ud på kanten af stolen. Det imponerer ikke som f.eks. lydsporet til Descent, som virkelig udnytter atmosfæren i surround også i de stille scener, men her er vi ikke kræsne. Vi vil have power og det får vi i stride strømme! Faneme nej, om jeg gider høre 5.1 sporet, når man får denne ruskeversion!
Der er meget stor kontrast i denne HD udgave og billedet er gennemgående rigtig flot, men der optræder lidt støj hist og pist. CGI sekvenserne er svære at skjule i HD versionen, men det er petitesser. Vi fik adrenalinen op og blev rusket godt igennem. Zack, den var sgu bedre end 300!
Film: 7/10
Billede: 8/10
Lyd: 8.5/10
En af de bedste filmaftener længe og et perfekt dobbeltprogram.