Gravatar

#121 filmz-Bruce 18 år siden

#120 Selv tak :) Største musikalske oplevelse igår var nok opdagelsen af Dylans nye album. Den spiller stadig her :)

Brick var en positiv indie film, en kombi af 40'er noir stil og Twin Peaks atmosfære. Imponerende at se, hvad man kan få ud af et lavt budget, godt manuskript og for det meste unge amatørskuespillere. Sjovt at se en gammel krimihistorie i Bogie/Bacall stil, omskrevet til unge på et highschool og deres roller spillet i en god Chandler atmosfære. Jeg var dog heller ikke helt oppe at ringe, som jeg havde håbet på, men mindre har også ret.

Et flot og klart billede og godt lydspor.

Film: 7/10
DVD: 7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#122 evermind 18 år siden

Også altid en fornøjelse med dit selskab, mester!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#123 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 121 Jeg sidder og lytter til ham lige nu. Bestemt et album som skal i samligen før eller siden :)

Har brugt morgenen på Bubba-Ho-Tep ... for grineren ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#124 filmz-Narniabæver 18 år siden

Pokalen:

Komedie fra Bhutan, der handler om nogen drenge der ville se VM fodbold fra Frankrig i deres kloster.

En smuk og anderledes komedie, der dog kræver tålmodighed, men det er det hele værd.

9 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#125 Guts 18 år siden

AAAAARGGGGHHHH!!!!!!

Har netop færdiggjort 2. sæson af Carnivale!!!
Hvilken afslutning!!?? Vildt! Kan ikke tro at det er slut. Og der ikke kommer en opfølger!
SUPER SUPER FED SERIE!! Kan kun anbefales!

Er dog lidt træt af afslutningen.

Denne spoiler er kun for dem der har set afslutningen:

Synes dog at HBO meget nemt kunne have omgået slutningen ved at lade Jonesy redde Sofie og derved lad alle leve lykkeligt (om man så må sige?!). Selvfølgelig ville det ikke passe til serien at lade den afslutte på en god og positiv måde, da der ikke findes nogle positive momenter for nogle i serien. Men anyways... håber at HBO kommer på bedre tanker efter deres stigende DVD salg. Elsker den serie. Har hørt at den muligvis bliver afsluttet som tegneserie!(?). Ville dog helst sen en sæson mere.

Kan kun anbefales! KØB DVD'ERNE!!! NU!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#126 elwood 18 år siden

Sad og så lidt xtra matriale til die hard igår, det var jeg skuffet over, der var ikke rigtig noget ved det.

Men filmen holder stadig, Tysker er og bliver the perfect Bad Guys 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#127 ks 18 år siden

#125 - You've seen the light, welcome to the club! ;)
Gravatar

#128 Bates 18 år siden

#125 - Jaja! Skal lige have penge først! :P
Gravatar

#129 Guts 18 år siden

Ligemeget med penge...!
KØB DEM!!
Overtræk...gør et eller andet!
Det kan kun gå for langsomt!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#130 Bates 18 år siden

#129 - Ja, men min kære bankrådgiver synes åbenbart ikke det et MUST OWN!.

Hun snakker om at jeg skal spare på de der penge. Hun snakker også noget om regninger, hvad det så end er. :)

Skriv ny kommentar: