Gravatar

#131 Guts 18 år siden

Så må du lige forklare hende hvordan tingene hænger sammen og evt. invitere hende over til lidt Carnivale kavalkade.
Det vil hun helt sikkert synes om og i sidste ende mene at det er et MUST OWN!

Du kan sikkert finde hende [url=www.bankdating.dk]her![/url]
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#132 Bates 18 år siden

LOL bankdating.

Nu får jeg dog penge på torsdag, så jeg kan jo bestille den onsdag. Det er da ikke galt :)
Gravatar

#133 filmz-Bruce 18 år siden

Underworld Evolution
Så blev det nummer to i franchisen og desværre nåede den ikke op på 1'erens niveau. Handlingen udspiller sig i umiddelbar forlængelse af den første, men er desværre en del forvirrende, der stilles mange spørgsmål og en del forbliver uforklaret.

Som actionfilm underholder den dog og glædeligt er både billed og lyd i topklasse. Ikke mindst DD5.1 sporet, var fantastisk omsluttende, med masser af effekter hele vejen rundt, uden at virke gimmicky.

Derudover har production designer Patrick Tatopoulos gjort et fremragende job mht. at skabe en østeuropæisk middelalderlig atmosfære, som er langt fra de storby kulisser 1'eren udspillede sig i. Fedt at se, man gør en del ud af forny omgivelserne.

Desværre er der dog for mange plothuller, for svag en historie og slutningen skuffer lidt, men alt i alt en gedigen vampyr franchise, som forhåbentlig ikke lider samme grumme skæbne som Blade. Beckinsale i stram latex/læder er et stort plus.

Film: 6/10
DVD: 9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#134 Bates 18 år siden

Beckinsale i stram latex/læder er et stort plus.

...det kunne da være man skulle få set den film :)
Gravatar

#135 McPeter 18 år siden

Miami Vice
Har lige været inde og se den. Mindede mest af alt om en mere alvorlig (og barsk) 3'er i Bad Boys serien, men den var dog underholdende. Fantastisk flotte billeder - Mann skuffer ikke på det punkt i hvert fald. (Så også lige Collateral som opvarmning i forgårs) :-) Lydsporet er også ret flot lavet - specielt skydescenerne holder ikke tilbage (heller ikke på det visuelle!). ;-) Dog lidt mærkeligt soundtrack. Savnede Crockett's Theme mm. Har aldrig været så meget for Colin F. men han gør det egentligt ok. Kan godt lide Li Gong's præstation. Jamie Foxx bliver desværre holdt lidt rigeligt i baggrunden synes jeg.

Alt i alt god underholdning, men havde nok ikke behøvet at se den i biffen (pånær skudscenerne der sparkede røv).

6-7 / 10 (tror måske den hælder mere mod et 6-tal end et 7-tal. Men dog stadig over middel)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#136 filmz-Bruce 18 år siden

The Sentinel
Ja jeg vil godt tilstå, at vi var et par gutter, som var godt underholdt af denne Douglas og Kiefer film. Den gode gamle "who is it genre", en muldvarp i præsidentens Secret Service stab, hvor en agent må kæmpe for at bevise sin, formodede!?!?, uskyld.

Elementerne er set før, I know. Ingen Vej Tilbage med Kevin Kostner, In The Line of Fire med Eastwood, Flygtningen med Harrison Ford, Enemy of the State med Hackman. Og selvom det aldrig bliver helt 24 Timer værdigt (det er umuligt at lave et ligeså godt plot på 2 timer som på 24 timer!), så er det ikke desto mindre en underholdende film, hvor især Michael Douglas viser han stadig er værdig til actiongenren, modsat en anden i en vis Firewall film.

Filmen forfalder ikke til det samme utroværdige testosteron tempo som Enemy of the State, men ligger sig godt i haserne på stilen i In The Line of Fire, som dog har overtaget med en god skurk i Malkovich og en meget charismatisk Eastwood.

Det er hverken Arnold action, CGI fest eller imponerende nytænkning, men en god gedigen krimi, med et par gode skuespillere i front og det var faktisk ret forfriskende at blive overrasket, af en film uden overraskelser.

Billedet er ok, men ikke topklasse. Der er skruet en tand for meget op for farverne, hvilket går ud over skarpheden. Lyden er tilfredsstillende uden at imponere.

Film: 7.3/10
DVD: 7/10
Gravatar

#137 filmz-Bruce 18 år siden

Life on Mars
Startet forfra med en kammerat og har genset de første to afsnit. Kan kun re-konstatere, at dette er BBC i topklasse. Aldeles perfekt 70'er skildring (jeg kan huske det!) Fed dialog, perfekt castet, super soundtrack og godt plot.

Jeg opjusterer gladeligt!

Film: 8.5/10
DVD: 8/10
Gravatar

#138 tiny 18 år siden

Austin Powers 3 - Goldmember.

Var positivt overrasket efter en dårlig 2er. Beyonce gør det faktisk godt. Men højdepunktet er nu starten med formentlig de bedste cameos nogensinde. Jeg var flad af grin.
Tom Cruise som Austin Powers, Gwyneth Palthrow som heltinde, Kevin Spacey som Dr Evil, Danny Devito som Mini Me og Spielberg som sig selv. Så bliver det ikke meget bedre :D
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#139 elwood 18 år siden

The Maltese Falcon

Jeg havde hel glemt hvor speedsnakkene Humphrey Bogart, var i rollen som Sam Spade, der sku man lige spidse ørene xtra godt 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#140 Benway 18 år siden

Joel Cairo: You always have a very smooth explanation.
Sam Spade: What do you want me to do, learn to stutter?

Ja, det er sjovt at Bogart nogle steder har rygte for at være "en mand af få ord", for det er han mildestalt ikke i Maltese Falcon. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: