Gravatar

#10001 BN 14 år siden

Åkepool (9986) skrev:

The Next three days 8/10

Glæder mig at se, at den også faldt i DIN smag. Jeg synes, det er en fantastisk god film, ja, faktisk så god, at den er røget ind på min Top 100.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10002 Batsy 14 år siden

Yay min tråd er kommet over 10000 8D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10003 Batsy 14 år siden

10001# Du glemte mig, skuffet BN =(

Gravatar

#10004 BN 14 år siden

Batsy (10003) skrev:
10001# Du glemte mig, skuffet BN =(

Hehe. Nej, jeg læste skam også DIN lille bedømmelse, og jeg glæder mig også over, at DU kan lide denne moderne perle af en spændingsfilm. ;-D

Gravatar

#10005 Batsy 14 år siden

10004# Hehe =), glæden er min!

Gravatar

#10006 Åkepool 14 år siden

loki (9994) skrev:
Du er dog langt mere gavmild end jeg er (på dem jeg har fået set).

Jeg er tit lidt for gavmild, især omhandlende de film der ligger i midterfeltet, der har jeg tendens til, lige at sætte den en karakter højere end jeg synes når jeg tænker tilbage på dem efter et stykke tid.
Men hvad, det er jo bare middelfilmene, de høje og lave karakterer er mere præcise, også når jeg tænker tilbage på dem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10007 Åkepool 14 år siden

BN (10001) skrev:
Glæder mig at se, at den også faldt i DIN smag.

Helt sikkert. Ganske spændende og med altid pålidelige Crowe, kan det jo ikke gå helt galt. Og så får han godt modspil fra Elizabeth Banks, som jeg aldrig har set det store i, men som er rigtig god her.

Min Top 100 vil den aldrig nå, men det gør den jo ikke mindre god :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10008 Sweetiebellefan 14 år siden

Super 8

Efter at have ventet siden efteråret, var teaseren noget af det værd men ikke alt.

Nogen børn i en idyllisk Ohio landsby opdager et tog som havarer, og noget gemmer sig i det der ikke lader noget stå i vejen.

Lidt for hurtig, men flot sommer underholdning med masser af spænding og god brug af lyd.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10009 BN 14 år siden

Åkepool (10007) skrev:
Min Top 100 vil den aldrig nå, men det gør den jo ikke mindre god :)

Grunden til at den når helt derop for mit vedkommende, er at jeg er vild med film som 'The Fugitive', 'Heat', 'The French Connection' og 'The Getaway', altså spændingsdramaer, hvori hovedpersonen er mere desperat og - i nogle tilfælde - mere fejlbarlig end heroisk (samtidig med at hans privatliv er alt andet end glidningsløs og glamourøs), hvor tonen er afdæmpet og realistisk, og hvor miljøet virker autentisk. Men der laves alt for få film af den slags. Spændingsfilm har det med at være en gang overskruet action med overdrevne action-helte, der ikke virker som mennesker af kød og blod, karikerede skurke og bifigurer, samt alt andet end virkelighedsnære miljøer.

Så det er med kyshånd jeg har taget imod 'The Next Three Days', som virkelig overraskede mig med sin fortælling og sin stil. :-)
Gravatar

#10010 Babo Rises 14 år siden

BN

filmen er dog ikke i samme klasse som Fugitive og især ikke Heat. Altså kvalitetsmæssigt, imo. Heller ikke French Connection. Men ellers glemte du at nævne collateral?

Skriv ny kommentar: