Gravatar

#10161 Batsy 14 år siden

Håber os på båden at jeg ikke har set dem, men jeg har jo mange år at indhente dem i! =D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10162 loki 14 år siden

5/6 for Insidious? Tror jeg gav den 0/6 ^^
www.peakoil.dk
Gravatar

#10163 rammy 14 år siden

#10162 Smag og behag er jo, som alle ved, en lidt underligt størrelse :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#10164 Collateral 14 år siden

"Yogi Bear" - and did it suck? Sure did!

2/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10165 chronaden 14 år siden

Transformers 3

Er i da så færdige den stank... ikke et HAK bedre end den forrige.

Alt det platte er der stadig, kiksede romance, kiksede klichéer, kikset skuespil, STADIG totalt platte og non-funny robots og ALT for lange action sekvenser hvor man bare sidder tilbage med en følelse af "come on... enough allready"

fucking 145 danske kroner well spent...

Hold jer langt fra fra Transformers 3 og Michael Bay, gør undertegnet ihvertfald fra nu af.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10166 Broomie 14 år siden

Trainspotting

en fuldstændig vanvittig fortælling om en gruppe unge misbrugere i Skotland. Filmen har et rigt indhold af spændende karakterer, som virkelig hjælper filmen på rette vej. Derudover spiller alle hovedpersonerne helt igennem perfekt.
En film som både kan få mig til at grine, men i den grad også få mig til at væmmes!

9/10
Gravatar

#10167 MOVIE1000 14 år siden

Nu vil jeg invistere i en Dirty Harry box efter al den snak om Dirty Harry, har set 1 ½ kan dog ikke huske dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10168 wiseguy 14 år siden

The Walking Dead – Season 1
Jeg begyndte at læse tegneserien, da de første skriverier om tv-serien begyndte at florerer på Filmz og jeg har nu pløjet alle de bind igennem, som de danske biblioteker råder over.
Tv-serien er velproduceret og castet er ganske godt, men jeg synes ikke helt, at den kan leve op til den fremragende tegneserie. Med sine kun 6 afsnit (det overraskede mig lidt) når sæson 1 nærmest kun lige at præsentere os for hovedpersonerne og allerede efter afsnit 1 tager handlingen en hel anden drejning end originalhistorien. Men helt klart en godkendt start af Darabont & co og jeg er da også klar til mere. Tegneserien er ekstrem dyster, den lille gruppe af overlevende oplever kun ganske få lysglimt af glæde og som læser skal man dælme ikke blive alt for knyttet til persongalleriet!! Jeg håber, at man vælger at følge tegneseriens dystre stil i sæson 2 og så håber jeg, at de vælger at filmatisere historien omkring fængslet, hvor jeg ikke mindst glæder mig til at se Michonne med samuraisværdet, helt klart en af tegneseriens mere kulørte figurer!!

4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10169 McPeter 14 år siden

#10168 - hvor mange bind er tegneserien på iøvrigt?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10170 wiseguy 14 år siden

#10169 mig bekendt er den ongoing...
Du kan låne serien i samlebogsform med 12 afsnit i hver bog på de danske biblioteker.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: