Gravatar

#10171 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

McPeter (10169) skrev:
#10168 - hvor mange bind er tegneserien på iøvrigt?

Den er ret omfattende og ikke afsluttet.

Jeg har seks HC-udgaver af tegneserien stående derhjemme og der er rigtigt meget læsestof i dem. Kan man finde dem, kan det faktisk betale sig at købe HC i stedet for TPB, fordi HC indeholder dobbelt så mange numre af tegneserien, som TPB og koster ca. det dobbelte.

Så du får den samme mængde læsestof for de samme penge, men i en meget pænere indpakning. :)
Gravatar

#10172 McPeter 14 år siden

HC? TPB?
Hard Cover? (T) Paper Back?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10173 Broomie 14 år siden

Toilet Paper Back? For så er det da godt nok en sørgelig udgivelse....
Gravatar

#10174 Kruse 14 år siden

Jeg tror at TPB står for Trade Paper Back.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10175 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Jeps, Trade Paper Back og Hard Cover. :)
Gravatar

#10176 ota123 14 år siden

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Jeg var ret godt underholdt under filmen, men da jeg trådte ud af biografsalen havde jeg allerede glemt, hvad plottet gik ud på. Den mest forglemmelige film i serien.

2.5/6
Gravatar

#10177 Neranders 14 år siden

Igår var jeg en tur til Århus, hvor der blev set Nausicaä fra Vindens Dal. Jeg har set filmen mange gange før, men den blev absolut ikke dårligere på det semi-store lærred. Filmen i sig selv er et mesterværk og Joe Hisaishis score er endnu bedre. Hvilken fryd det var at høre med en ordentlig lydstyrke. 10/10

Som bonus kom der en plakat fra filmen med hjem også.

Ingen tur til Århus uden et smut i Stereo Studio, hvor valget først og fremmest faldt på to cd'er, indeholdende musikken fra to andre Hayao Miyazakis film; Princess Mononoke og Spirited Away. Yderligere kom Unbreakable også hjem til samlingen, og trods stor udmattelse efter at have gået rundt i Aros og Århus by, skulle Unbreakable lige testes ved gensyn da jeg kom hjem... og den holder endnu. Også 10/10 til Shyamalans fantastiske take på superheltegenren.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10178 Highland Park 14 år siden

#10177: Jeg glæder mig også meget til at se den (for første gang), men pt. går den i en af københavnerbiografen Grand Teatrets absolut værste sale, så jeg venter på, at den bliver flyttet til en anden.

Det er i øvrigt synd og skam, at den ikke er blevet anmeldt her på Filmz.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10179 Neranders 14 år siden

Jeg har aldrig været i Grand, men det skyldes nok jeg for tiden er bosat i provins-Sønderjylland. Men jeg vil for alt i verden råde dig til at se den, om det så er en dårlig sal. Ellers må du anskaffe den på dvd og tage et smut i Bruce's hjemmebiograf. ;)

Ja, det er virkelig en skam Filmz har sprunget den over nu, hvor Princesse Mononoke fik en med på vejen i efteråret. Men det må Benway få rettet op på, når Arriety engang rammer os som den næste Ghibli film.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10180 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Ellers kan du få fingrene i BD-udgaven og håbe på at den førnævnte Bruce er frisk på et kig:

http://www.blu-ray.com/movies/Nausicaa-of-the-Vall...

Skriv ny kommentar: