#10310 Film som sniger sig helt udenom min radar, kan kun snige sig ind på min "to see" liste, via en hvis positiv forhåndsomtale andetsteds.
Jeg har mine sædvanlige anmeldelseskilder og for asiatiske film har jeg Darcy Parquet og Twitch. Jeg kunne ikke finde noget på Hahaha før og havde misset, den har vundet Un Certain Regard. Og Darcy snakker pænt om den, så den vil også få chancen. Men der er intet på førstnævnte, som kan overbevise mig om, at den skal have chancen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Bartas og Hong Sangsoo er blandt de bedste nulevende instruktører, hvis du spørger mig. At undlade at se deres film, er som at leve i verden, uden at have set månen og solen.
25th Hour Efter Do The Right Things, er dette Spike Lees bedste. Stemning, skuespil alt er tæt på toppen, og var det ikke for en lille bihistorie, så var den på toplisten.
9/10
36th Chamber of Shaolin Den er hyldet som en af de bedste kung fu-film, og den er bestemt underholdende. Det er en forholdsvis klassisk coming-of-age/revenge historie, og man skal ikke sætte næsen op efter total kung fu-action. Men det er velkoreograferet
8/10
A Better Tomorrow John Woos klassiske gangsterbrag lider lidt under en halvringe produktion. Men historien er ret så god, og man vænner sig til kvalitetet. Det holder dog slet ikke, når der skal tales engelsk.
God habil actionfilm med en historie, der er bedre end de fleste moderne actionfilm.
#10312 Jeg har lige set en smule Bartas på Youtube og jeg kan ikke just sige, at jeg følte en trang til at investere i en film. Jeg har også hørt, man ikke må kigge på solen, så jeg tror jeg nøjes med månen denne gang :)
#10316 Så tror jeg først, du skal overbevise mig om, at han har lavet en af de bedste film nogensinde :) Det kan godt blive svært!
#10317 Der må jeg til gengæld sige, at 25th Hour for mig er Spike Lee's, med længder, bedste film. Fremragende!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Bartas og Hong Sangsoo er blandt de bedste nulevende instruktører, hvis du spørger mig. At undlade at se deres film, er som at leve i verden, uden at have set månen og solen.
Ville også gerne, men de er satme dyre at skaffe sig
Bruce (10318) skrev:
Der må jeg til gengæld sige, at 25th Hour for mig er Spike Lee's, med længder, bedste film. Fremragende!
Do The Right Thing er en af mine all-time favoritter, så den er ret svær at slå af pinden :)...men 25th Hour er også ganske suveræn.
#10311 Bruce 14 år siden
Jeg har mine sædvanlige anmeldelseskilder og for asiatiske film har jeg Darcy Parquet og Twitch. Jeg kunne ikke finde noget på Hahaha før og havde misset, den har vundet Un Certain Regard. Og Darcy snakker pænt om den, så den vil også få chancen. Men der er intet på førstnævnte, som kan overbevise mig om, at den skal have chancen :)
#10312 Antlion 14 år siden
#10313 Antlion 14 år siden
#10314 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10315 Antlion 14 år siden
#10316 Antlion 14 år siden
Heller ikke at instruktøren står bag en af de bedste film nogensinde?
#10317 Skeloboy 14 år siden
25th Hour
Efter Do The Right Things, er dette Spike Lees bedste. Stemning, skuespil alt er tæt på toppen, og var det ikke for en lille bihistorie, så var den på toplisten.
9/10
36th Chamber of Shaolin
Den er hyldet som en af de bedste kung fu-film, og den er bestemt underholdende. Det er en forholdsvis klassisk coming-of-age/revenge historie, og man skal ikke sætte næsen op efter total kung fu-action. Men det er velkoreograferet
8/10
A Better Tomorrow
John Woos klassiske gangsterbrag lider lidt under en halvringe produktion. Men historien er ret så god, og man vænner sig til kvalitetet. Det holder dog slet ikke, når der skal tales engelsk.
God habil actionfilm med en historie, der er bedre end de fleste moderne actionfilm.
8/10
#10318 Bruce 14 år siden
#10316 Så tror jeg først, du skal overbevise mig om, at han har lavet en af de bedste film nogensinde :) Det kan godt blive svært!
#10317 Der må jeg til gengæld sige, at 25th Hour for mig er Spike Lee's, med længder, bedste film. Fremragende!
#10319 Skeloboy 14 år siden
Ville også gerne, men de er satme dyre at skaffe sig
Do The Right Thing er en af mine all-time favoritter, så den er ret svær at slå af pinden :)...men 25th Hour er også ganske suveræn.
#10320 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden