Gravatar

#11091 MMB 14 år siden

Michael Andersen (11090) skrev:
Han findes. Jeg skrev lidt om det i denne klassiske tråd, erlinggur666 den sure dreng!!, giv et link, som indeholder en række store twists :D

Så du har mødt selveste Narniabæveren i egen høje person?! Den køber jeg ikke!

Følgende rygter florerer om Narniabæveren:
Who is Narniabæver? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Michael Andersen tell it, anybody could have worked for Narniabæver. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And like that, poof. He's gone.
Gravatar

#11092 Fellaheen 14 år siden

Han findes. Jeg skrev lidt om det i denne klassiske tråd, erlinggur666 den sure dreng!!, giv et link, som indeholder en række store twists :D

Jeg forstår intet - er du dobbeltgængeren? Hvordan kan du være sikker på, at du mødte Narniabæver hvis han "ikke registrerede dig"? Var det dig selv, du mødte i biografen, eller var du den yngre voksne og hvilke 2-taller er det, du vil have os til at lægge sammen?

Og til Bony: du skriver lidt senere i tråden "erlinggur666 den sure dreng!!, giv et link" på side 2, at Narniabæver engang beskrev "sin situation". Hvad var denne?
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#11093 Michael Andersen 14 år siden

Kan De virkelig ikke gætte det, hr. Fellaheen? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11094 Fellaheen 14 år siden

nej
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#11095 wimmie 14 år siden

Ah, den kære Batsy er kommet langt siden de dage - nu er han jo "one of us" :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11096 MMB 14 år siden

Michael Andersen (11093) skrev:
Kan De virkelig ikke gætte det, hr. Fellaheen? :)

Så er det Bruce? :)
Gravatar

#11097 Skeloboy 14 år siden

Hvorfor skal nogen bruger være dobbeltbruger, fordi de ikke lige skriver specielt godt? Det forstår jeg ikke...alle kan jo ikke leve op til de ellers høje standarder, der på filmz.dk...
Gravatar

#11098 Babo84 14 år siden

Foeller (11096) skrev:
Så er det Bruce

Det er BN. Han er altid så skide anonym :) vil så gerne være venner med ham, men jeg får altid et nej :)
Gravatar

#11099 wimmie 14 år siden

Tror ikke nogen af de omtalte brugere er hverken dobbeltbrugere eller trolls - som jeg også skrev i den linkede tråd i sin tid, så er der bare nogen der ikke kan stave og nogen skriver usammenhængende :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11100 MMB 14 år siden

Babo84 (11098) skrev:
Det er BN. Han er altid så skide anonym :) vil så gerne være venner med ham, men jeg får altid et nej :)

Venner hvor? O_o

Narniabæveren må være en troll...

Skriv ny kommentar: