Gravatar

#11691 BN 14 år siden

Babo84 (11690) skrev:
Her har vi ofte, hvis ikke altid, forskellige syn.

Yes. Du har det forkerte syn, og jeg har det rette syn. *gnæk, gnæk*

Babo84 (11690) skrev:
For mig tilføjede den forlængede udgave intet som helst. Ihvertfald ikke noget der er med til at rykke min dom.

Men 8/10, som du giver den, er nu også en flot karakter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11692 Hr. Nielsen 14 år siden

Babo84 (11678) skrev:
Så spiser jeg indtil det enten kommer ud af munden eller røven på mig ;)
Begge veje har jeg set/hørt;)

Babo84 (11687) skrev:
Og jeg fandt også Gone Baby Gone bedre
Enig, selv om The Town er god...Også 8/10 herfra!

I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11693 misuma 14 år siden

Babo84 (11687) skrev:
Ja, The Town er en udmærket film, som jeg også giver 8/10. Renner er fremragende. Men jeg foretrækker nu stadig Heat :) Og jeg fandt også Gone Baby Gone bedre.

Det ku' jeg skisme ikke ha' sagt bedre selv. Jeg synes Gone Baby Gone sluttede med nogle ret interessante spørgsmål som bare giver filmen lidt mere tyngde end The Town.

På den anden side så tror jeg, at sidstnævnte trænger til et gensyn for mit vedkommende.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11694 BN 14 år siden

Babo84 (11687) skrev:
Men jeg foretrækker nu stadig Heat :)

Ja, hvem gør ikke dét? ;-)

Men mindre kan også gøre det ... engang imellem.
Gravatar

#11695 IK 14 år siden

Heat er jo toppen i den genre. The town er fremragende og en af de bedre moderne action/helst-film, men Heat er i en helt anden liga.
Gravatar

#11696 Babo84 14 år siden

Misuma

Enig. Gone Baby Gone er tematisk mere interessant og spændende.

BN

Jamen du giver både Heat og sikkert The Town 10'. Så jeg ved ikke hvor meget mindre "kan gøre det" hehe.
Gravatar

#11697 BN 14 år siden

Babo84 (11696) skrev:
BN

Jamen du giver både Heat og sikkert The Town 10'. Så jeg ved ikke hvor meget mindre "kan gøre det" hehe.

Well ... måske har jeg misforstået 10-skalaen. Måske kan 10-skalaen i virkeligheden kun bruges til en Top 10-liste, hvor nr. 10 får 1/10, nr. 9 får 2/10, nr. 8 får 3/10, nr. 7 får 4/10 ... og sådan fremdeles i opadgående retning, indtil vi når nr. 1, som åbenbart er den eneste film som man kan give 10/10.

At flere film får den absolutte topkarakter 10/10 er jo ikke ensbetydende med, at de ikke kan rangeres indbyrdes, altså i forhold til hinanden. Hvis en filmfan f.eks. giver 'The Godfather part II' 10/10 er det jo ikke sådan, at fordi han kommer i tanke om, at han også har givet 'The Godfather' (altså etteren) 10/10, så er han nødt til at give 'The Godfather Part II' 9/10, som om 9/10 betegnede en andenplads.
Gravatar

#11698 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Så, Affleck-dag overstået. Gensyn med:

Gone Baby Gone: 8/10
The Town: 7/10
Gravatar

#11699 Hr. Nielsen 14 år siden

BN (11697) skrev:
At flere film får den absolutte topkarakter 10/10 er jo ikke ensbetydende med, at de ikke kan rangeres indbyrdes, altså i forhold til hinanden. Hvis en filmfan f.eks. giver 'The Godfather part II' 10/10 er det jo ikke sådan, at fordi han kommer i tanke om, at han også har givet 'The Godfather' (altså etteren) 10/10, så er han nødt til at give 'The Godfather Part II' 9/10, som om 9/10 betegnede en andenplads.
Så så ikke forvirre manden. Det rækker hans tålmodighed altså ikke til;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11700 Babo84 14 år siden

BN (11697) skrev:
er jo ikke ensbetydende med, at de ikke kan rangeres indbyrdes, altså i forhold til hinanden

Det kan de sikkert godt. Men når jeg skrev, at jeg foretrækker Heat og du så skriver "hvem gør ikke det" og mener, at "mindre kan gøre det", så hænger det bare ikke sammen med, hvorfor du giver 10' til The Town. Jeg mener ikke Town har de kvaliteter Heat har, og derfor fortjener den heller ikke en 10'er. Langt fra - den er tættere på 7 end 9.

Så ja.. du har misforstået skalaen haha..

Skriv ny kommentar: