Gravatar

#11921 Bony 14 år siden

Collateral (11920) skrev:
Jeg skal nok skrive "Gerry" bag øret som en måske.

#11919: Tak for spændende læsning. Jeg har allerede skrevet "2:37" på huskelisten efter Skelos anbefaling, men min nysgerrighed er i endnu højere grad vækket nu, særligt siden du mener den overgår "Elephant".

Jeg vidste selvfølgelig ikke om det var noget du gad læse, men det kom i kølvandet af at Skelo nævnte begge film oppe i #11913. :-)´

Men giv dig endelig i kast med "2:37". Det var i februar jeg skrev det og har set dem begge siden og har bestemt ikke skiftet mening. Jeg finder stadigvæk "Elephant" lidt for forceret og "2:37" værende helt fantastisk. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11922 Collateral 14 år siden

Bony (11921) skrev:
Collateral (11920) skrev:
Jeg skal nok skrive "Gerry" bag øret som en måske.

#11919: Tak for spændende læsning. Jeg har allerede skrevet "2:37" på huskelisten efter Skelos anbefaling, men min nysgerrighed er i endnu højere grad vækket nu, særligt siden du mener den overgår "Elephant".

Jeg vidste selvfølgelig ikke om det var noget du gad læse, men det kom i kølvandet af at Skelo nævnte begge film oppe i #11913. :-)´

Men giv dig endelig i kast med "2:37". Det var i februar jeg skrev det og har set dem begge siden og har bestemt ikke skiftet mening. Jeg finder stadigvæk "Elephant" lidt for forceret og "2:37" værende helt fantastisk. :-)

Jamen det var det bestemt :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11923 Collateral 14 år siden

Hobo With a Shotgun

Jeg føler ikke for skrive en helt masse om denne film. Hovedsageligt fordi det kan siges meget kort - jeg fornøjede mig voldsomt med "Hobo With a Shotgun". Fra dens selvbevidst grovkornede stil, til den kreative brug af lys til at skabe et dystopisk bymiljø var jeg med hele vejen. Nævnes skal derefter det super fede soundtrack, som var en synthet fornøjelse at sidde igennem, og en fin forstærkning af Rutger Hauer og Molly Dunsworths rå og bidende aggressive præstationer. Bare en super fed action gorefest, der ikke prædiker så meget andet end en smule mere respekt for andre mennesker.

8/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11924 Lord Beef Jerky 14 år siden

Der er godt nok ikke skide meget Sniff med i, men...

[url=
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11925 Lord Beef Jerky 14 år siden

#11923 Den er alt hvad Machete prøvede at være! Jeg blev instant fan!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11926 Collateral 14 år siden

Lord Beef Jerky (11925) skrev:
#11923 Den er alt hvad Machete prøvede at være! Jeg blev instant fan!

Machete er faldet en smule i min bog efter at have set Hobo, der som du siger gør grindhouse tingen meget bedre :)
Gravatar

#11927 Muldgraver 14 år siden

Lord Beef Jerky (11924) skrev:
er godt nok ikke skide meget S

Tak :) Jeg tror dog jeg holder mig til tegnefilmen, da der synes at være lidt for meget spræl og lidt for lidt angst og alt for munter musik i denne udgave. Synes ellers stofdukkerne er interessante.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#11928 Collateral 14 år siden

Paul var da enormt middelmådig. Hvor er jeg skuffet. Jeg har lige anmeldt den, og forsøgt at udtrykke hvor ærgerligt det er at filmen ikke formår at overraske overhovedet. Plottet er forudsigeligt, humoren ligeså. 5/10
Gravatar

#11929 Hr. Nielsen 14 år siden

Collateral (11923) skrev:
Hobo With a Shotgun
Kan man leje den nu, for synes ikke jeg er stødt på den i min lokale og har længe gerne ville se den?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11930 Collateral 14 år siden

Thomas E. Nielsen (11929) skrev:
Kan man leje den nu, for synes ikke jeg er stødt på den i min lokale og har længe gerne ville se den?

Jeg så den på Voddler hvor man hvis man betaler tyve kroner for en måneds plus medlemskab (det stiger efter en måned, men kan meldes fra igen med det samme), kan se den kvit og frit i HD (det er nok kun 720p, men still).

Skriv ny kommentar: