Gravatar

#12161 HonoDelLoce 14 år siden

BN (12160) skrev:
Nu kan jeg ikke huske, om det var Honodeloce, men ihvertfald har du ret i, at dén udtalelse ikke ligefrem var bedre.

Det er grov overforenkling at kalde folk "fanboys", når de kan lide en given film, og "haters", når de IKKE kan. Og det er tom snak at drage firkantede sammenligninger med disse to kategorier i et forsøg på at angribe eller forsvare en film.

Haha.. Tal da lige om at misforstå et indlæg..

Jeg har ikke kaldt dig en fanboy - jeg har sagt, at du er værre faktisk! ;)

Samtidigt er det helt sikkert sagt i sjov.. Så slap af, Frede.. Du er da helt utrolig ømskindet ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12162 BN 14 år siden

HonoDelLoce (12161) skrev:

Haha.. Tal da lige om at misforstå et indlæg..

Jeg har ikke kaldt dig en fanboy - jeg har sagt, at du er værre faktisk! ;)

Samtidigt er det helt sikkert sagt i sjov.. Så slap af, Frede.. Du er da helt utrolig ømskindet ;)

Du har lige selv misforstået et indlæg. ;-)

Læs indlægget igen. Pointen med det er jo slet ikke, HVEM der har sagt hvad. Min pointe er derimod, at SELVE den holdning, der ligger bag, når man smider om sig med ord/sammenligninger vedr. "fanboys"/"haters" er malplaceret.

Jeg kan ikke forstå, hvordan i alverden du kan opfatte indlægget som "fornærmet" eller "ømskindet". Jeg taler jo helt generelt om emnet til Babo84.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12163 misuma 14 år siden

Genså Moon og den har bestemt ikke mistet magien. Det er så dejligt at se en sci-fi uden skydere, maveudbrydende aliens og en masse tjubang. Her er en sci-fi som tør at snegle sig af sted i sit eget sløve tempo og det funker bare. Her er plads til både hjerte OG hjerne.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12164 Neranders 14 år siden

misuma (12163) skrev:
Genså Moon og den har bestemt ikke mistet magien. Det er så dejligt at se en sci-fi uden skydere, maveudbrydende aliens og en masse tjubang. Her er en sci-fi som tør at snegle sig af sted i sit eget sløve tempo og det funker bare. Her er plads til både hjerte OG hjerne.

Amen!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#12165 wimmie 14 år siden

Ang. "The Thin Red Line", så var jeg selv 17 da jeg så den i biografen, og jeg var bestemt imponeret :)
Jeg var inde at se den med en filmklub jeg gik i - og vi var alle mellem 15 og 18, og flere af de andre synes den var kedelig og langtrukken. Jeg synes bestemt ikke det gjorde noget at den var lang - den var smukt fortalt, og måske var symbolikken i den svær at fange for mange på vores alder, men selve handlingen var da ret simpelt fortalt.
Min filmsmag var dengang nok noget "længere fremme" end de fleste på min alder, men den var bestemt ikke helt "moden" ;)
Jeg kunne forstille mig at jeg ville have givet den 8/10 dengang, og jeg har desværre ikke fået set den siden, men det har jeg bestemt tænkt mig at gøre snart med al den snak omkring den herinde.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12166 Babo84 14 år siden

BN

Mener du så, at dårlig smag ikke findes? Alles er lige god?
Gravatar

#12167 Hr. Nielsen 14 år siden

Babo84 (12166) skrev:
Mener du så, at dårlig smag ikke findes? Alles er lige god?
Det gør det og det kan jeg bevise:) Jeg har dårlig smag, for jeg kan lide dig og flere film folk påstår er dårlige (jeg giver Star Wars EII 10/10;). Men jeg har indimellem også god smag. Jeg giver også 2001 10/10 og allerede som barn elskede jeg The Third Man:-P Eller hov, er det god smag......Flertallet af folk med film-interesse ville nok påstå dette (inklusive UT her:)

I øvrigt er det altid svært at påstå at folk ikke mener det de siger, men gør det for at få rygklap. Klart de findes, at påstå andet er latterligt i min bog. Men at sætte navn på er nok mindre smart:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12168 Babo84 14 år siden

Det kan næsten ikke undgås at ramme rigtigt indimellem, Thomas ;) du er stilløs. Derfor kan jeg lide dig ;) du kan lide alt. Inkl mig. Jeg har prøvet at skåne dig, men. ;)
Gravatar

#12169 Hr. Nielsen 14 år siden

Babo84 (12168) skrev:
Jeg har prøvet at skåne dig, men
Ja, du har prøvet at afskrive mig mange gange, men ligesom din dårlige ånde vender jeg altid tilbage:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12170 knipsknips 14 år siden

Tintin

Nok den flotteste animerede film jeg har set indtil videre.
Glæder mig til den næste film i serien kommer, selvom der nok lige går et par år, desværre.

Skriv ny kommentar: