Gravatar

#12171 Åkepool 14 år siden

Respekt til dig Babo84, for altid at sige din uforbeholdne mening, selvom den giver dig en del tæsk ind imellem.

Ang. "The Thin red line", så så jeg den i Imperial omkring dens premiere, kort efter jeg havde set "Saving Private Ryan" og der kunne man tale om en nedtur af format rent bifturmæssigt (er det et ord?), for er du gal den var røvsyg og spild af min tid (altså TTRL).

Meeeen, det var dengang min filmsmag ikke var ordentligt udviklet......... Og det er den stadig ikke, jeg har lige så dårlig filmsmag som dengang, så den film får ikke en chance igen, hverken på det ene eller det andet medie.

Men hold kæft hvor ville verden også være et kedeligt sted, hvis vi alle rendte rundt med den samme smag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12172 Castanea 14 år siden

Håh, I middelmådige frænde...

Den eneste måde, man kommer ind i varmen på, er ved at se Ghanklan Debrias filosofisk, modernistisk-melankolske mesterværk Khembadaria.
Gravatar

#12173 Hr. Nielsen 14 år siden

Åkepool (12171) skrev:
Meeeen, det var dengang min filmsmag ikke var ordentligt udviklet
Horseshit:) Man skal ikke skamme sig over hvor man kommer fra og at man ikke kan lide TTRL gør ikke ens smag mindre udviklet, dårlig eller andet nedgørende. TTRL synes jeg er en fantastisk film, men jeg har dæleme mange favoritter før den, så ingen grund til at udråbe den til værket der definerer en (og inden Kruse kommer på banen med sin sjover, så nej jeg mener det ikke så firkanet som det lyder;-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12174 Kruse 14 år siden

Jeg har fundet ud af at det ikke altid er så smart at hive sjoveren frem, især ikke på offentlige steder, så jeg dropper det denne gang :P

Og når det så er sagt, så er jeg skam enig med dig Thomas :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12175 Skeloboy 14 år siden

#12172 - link til DVD?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#12176 Muldgraver 14 år siden

Skeloboy (12175) skrev:
#12172 - link til DVD?

Og eksistens? Google giver intet :)

Jeg tænkte selv på, da jeg så indlægget, at banalisere instruktøren med en Lami Sumpuret, og noget tilsvarende fjollet som filmnavn, men jeg tror skam Lorentzen kom først med ægte obskuritet?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12177 misuma 14 år siden

Thomas E. Nielsen (12173) skrev:
Man skal ikke skamme sig over hvor man kommer fra og at man ikke kan lide TTRL gør ikke ens smag mindre udviklet, dårlig eller andet nedgørende. TTRL synes jeg er en fantastisk film, men jeg har dæleme mange favoritter før den, så ingen grund til at udråbe den til værket der definerer en

Jeg er måske ikke så velformuleret, men jeg synes vi følges godt hen ad vejen:

misuma (12158) skrev:
Det er ikke fordi jeg mener, at man er snobbet hvis man kan lide The Thin Red Line, men i mine ører lød det bare som om, at hvis man ikke er hooked på filmen så er det fordi ens filmsmag mangler at modnes, og sådan behøver det vel ikke være imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12178 Hr. Nielsen 14 år siden

misuma (12177) skrev:
jeg synes vi følges godt hen ad vejen
Helt bestemt Misuma, det synes jeg også!

Kruse (12174) skrev:
Jeg har fundet ud af at det ikke altid er så smart at hive sjoveren frem
Heh;-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12179 BN 14 år siden

Babo84 (12166) skrev:
BN

Mener du så, at dårlig smag ikke findes? Alles er lige god?

En del af svaret på det spørgsmål HAR du allerede læst, så jeg citerer lige mig selv:

BN (12160) skrev:
Når filmsmag (eller musiksmag) resulterer i, at forskellige film (eller sange/kompositioner) udpeges som "verdens bedste" eller toppen af filmkunst (eller musikalsk kunst), er det ikke fordi nogen har en dårligere smag og andre en bedre af slagsen. ... og dette burde da især være tydeligt for én, når man blandt vedkommendes favoritfilm kan finde 5, 10 eller 15 (eller måske flere endnu), som man selv ser som nogle af filmhistoriens bedste.

Det, som jeg her har fremhævet med tyk skrift, er en hyppigt tilbagevendende grund til, at jeg har uendeligt svært ved at pege på nogen filmfans, der har dårlig smag. Ved uenighed foretrækker jeg at tale om "en ANDEN smag" fremfor "en DÅRLIG smag".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12180 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har det fint med at kalde det dårlig smag. Jeg er næppe heller så politisk korrekt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: