Svedigt! Giver den ikke helt 10/10, men den er dæleme ikke lang fra en topkarakter
Jeg vaklede også lidt mellem 9 og 10, og det er meget sjældent jeg giver topkarakterer, men da jeg tænkte filmen igennem senere kunne jeg ikke rigtig finde nogle fejl ved den og jeg sad stadig med en "wow"-følelse dagen efter :)
Nu må vi se om karakteren holder efter et gensyn på et tidspunkt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det er vel fuldstændigt ligegyldigt i forhold til filmen ;)
Det kan være, han fik lyst til at læse bogen pga. filmen? Og om du vil det eller ej, vil bog og film altid være i relation til hinanden, selv hvis du kun har læst/set det ene værk.
Caliban er inde på det, og jeg er sjovt nok enig med jer begge. For ingen kultur kan løsrives fra hinanden, der vil være gensidig indflydelse. På den anden side, kan man så i mere eller mindre grad i øjeblikket løsrive sig fra kulturtraditionen, og koncentrere sig udelukkende om det ene eller andet kulturobjekt.
Min kommentar var dog blot en opmuntring til at læse bogen :)
Wrecked - Jeg kan lide Brody's præstation og filmens grundlæggende idé, men mit følelsesmæssige engagement udeblev hvilket gjorde filmen en kende kedelig desværre. 2,5/6
#12581 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12582 Kruse 14 år siden
Enig, og dejligt at høre at du kunne lide denne perle af en film :)
Og så glæder jeg mig til at se "Mammoth" ved et kommende Filmz-arrangement :)
#12583 elwood 14 år siden
Btw. nu vi er ved emnet...
Det er ikke kun i JP 3 de taler
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12584 samcro 14 år siden
Og det er filmen faktisk også!
En af de bedste amerikanske animationsfilm i mange år. Modig, mørk og dyster.
#12585 Skeloboy 14 år siden
Svedigt! Giver den ikke helt 10/10, men den er dæleme ikke lang fra en topkarakter
#12586 wimmie 14 år siden
Jeg vaklede også lidt mellem 9 og 10, og det er meget sjældent jeg giver topkarakterer, men da jeg tænkte filmen igennem senere kunne jeg ikke rigtig finde nogle fejl ved den og jeg sad stadig med en "wow"-følelse dagen efter :)
Nu må vi se om karakteren holder efter et gensyn på et tidspunkt...
#12587 Castanea 14 år siden
Det kan være, han fik lyst til at læse bogen pga. filmen? Og om du vil det eller ej, vil bog og film altid være i relation til hinanden, selv hvis du kun har læst/set det ene værk.
#12588 Muldgraver 14 år siden
Caliban er inde på det, og jeg er sjovt nok enig med jer begge. For ingen kultur kan løsrives fra hinanden, der vil være gensidig indflydelse. På den anden side, kan man så i mere eller mindre grad i øjeblikket løsrive sig fra kulturtraditionen, og koncentrere sig udelukkende om det ene eller andet kulturobjekt.
Min kommentar var dog blot en opmuntring til at læse bogen :)
#12589 misuma 14 år siden
2,5/6
#12590 Lord Beef Jerky 14 år siden