Gravatar

#12631 Wangsgaard 14 år siden

Det er jo hans egen tråd, så hvis man synes der er for meget Hugo snak kan man jo bare lade vær med at læse den.
Så har jeg også lidt ondt af ham, han skal jo vente helt til MARTS!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12632 JannikAnd 14 år siden

Hårde tider...
Gravatar

#12633 misuma 14 år siden

Transformers 3 - Jeg ku' snildt ha' undværet lidt af starten og det meste af midten og nøjes med sidste halvleg uden problemer. 2/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12634 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (12602) skrev:
The Collector - 2/6

Hvorfor får The Collector kun 2/6? Jeg synes den var helt god,
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12635 Kiksmann 14 år siden

Nicki52 (12634) skrev:
Hvorfor får The Collector kun 2/6? Jeg synes den var helt god,

Fordi han ikke kan lide den???

Jeg vil selv gi den 6/10, den er lidt for meget Saw om igen. Men hvis du syntes filmen er god, er du jo berettiget til give den mere. Men mere end en gennemsnits oplevelse er den ikke. Og din kommentar med at det ville kunne ske i USA, er jeg nu heller ikke helt sikker på jeg deler ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12636 Nicki52 14 år siden

Kiksmann (12635) skrev:
Og din kommentar med at det ville kunne ske i USA, er jeg nu heller ikke helt sikker på jeg deler ;)

Hvorfor ikke. Det er lige ud ad landevejen. Går ind i hus, slår dem begge ned og så sætte fælderne op. Det kan ske.

Gravatar

#12637 Kiksmann 14 år siden

Nicki52 (12636) skrev:
Hvorfor ikke. Det er lige ud ad landevejen. Går ind i hus, slår dem begge ned og så sætte fælderne op. Det kan ske.

Ja ja og Jason bor altså også virkelig ved Camp Blood, mens Freddy nakker små børn i deres drømme.
Nu sker der ganske vist tossede ting i hele verden (sjovt en stor del i USA) meeen skal vi nu ikke lige klappe hesten?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12638 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12634 Fordi jeg ikke synes den er god! Kiksmanns sammenligning med Saw er spot on. Ligesom Saw har den en fin idé, men udførelse, instruktion, skuespil og dialog er så pivringe, at jeg med hastige skridt mistede interessen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12639 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (12638) skrev:
#12634 Fordi jeg ikke synes den er god! Kiksmanns sammenligning med Saw er spot on. Ligesom Saw har den en fin idé, men udførelse, instruktion, skuespil og dialog er så pivringe, at jeg med hastige skridt mistede interessen.

Ja, men det ku' have været værre. Jeg kunne bare ignorerer det og nyde filmen. Ligesom med Ludvig og Julemanden. Kunne bare igonorerer hovedrollens skuespil (Ludvig) med det smil og altid glad, så charmer han sig igennem, at man bare glemmer det. Det er vist det børn kan. Kan tilgengæld ikke klarer Thomas Ernst i julekalenderen for han spiller så smart på jysk. Det lyder ikke så godt med den accent.
Gravatar

#12640 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ok, Ludvig og Julemanden var en sammenligning jeg ikke lige havde regnet med.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: