Formuleringen er i hvert fald ikke god, men derfor vil jeg nok også sige at voldtægtsscenen er en af de mest effektive scener i filmen. Det er en af de scener der påvirker sin tilskuer mest i filmen, hvilket er et cadeau til udførelsen af scenen.
Men igen, ja så lyder det måske ikke så godt at kalde det for det bedste i filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Formuleringen er i hvert fald ikke god, men derfor vil jeg nok også sige at voldtægtsscenen er en af de mest effektive scener i filmen. Det er en af de scener der påvirker sin tilskuer mest i filmen, hvilket er et cadeau til udførelsen af scenen.
Men igen, ja så lyder det måske ikke så godt at kalde det for det bedste i filmen.
Enig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Helt Enig! Jeg er sgu ærlig talt også dybt forarget over Narniabævers kommentar, hvis han virkelig mener det på den måde, som det umiddelbart står skrevet.
Kruse (12673) skrev:
Enig med dig i det du har skrevet her, men Narniabævers formulering er stadig højst besynderlig.
Det er Narniabæver for pokker... den mener bare at det er en god scene, hvilket det også er.
Han kunne jo evt. også blot lige bruge 1 min. på at skrive et indlæg, hvor han understreger helt præcist, hvad han mente med "noget af det bedste i filmen" og så er det problem jo løst helt af sig selv. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#12671 Takfornu 14 år siden
#12672 misuma 14 år siden
#12673 Kruse 14 år siden
#12674 Åkepool 14 år siden
Tror lige jeg skal se den igen, for jeg husker på ingen måde at den foregår i en fjern fremtid?
#12675 Collateral 14 år siden
Enig.
#12676 Sweetiebellefan 14 år siden
Det er da bedre end det amerikanske non stop action uden handling.
Osama
I 2003 udkom den afghanske film Osama, og det blev en vetfortjent
Golden Globe nominereing.
I en landsby bor en pige, og hun må skifte køn, og omdøbes til Osama.
10/10
#12677 NightHawk 14 år siden
Helt Enig! Jeg er sgu ærlig talt også dybt forarget over Narniabævers kommentar, hvis han virkelig mener det på den måde, som det umiddelbart står skrevet.
Enig med dig i det du har skrevet her, men Narniabævers formulering er stadig højst besynderlig.
Det svar giver da ingen mening i forhold til den scene der snakkes om?
#12678 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12679 NightHawk 14 år siden
Han kunne jo evt. også blot lige bruge 1 min. på at skrive et indlæg, hvor han understreger helt præcist, hvad han mente med "noget af det bedste i filmen" og så er det problem jo løst helt af sig selv. :)
#12680 misuma 14 år siden