Jeg vil squ hellere gense batman and Robin end War Zone ;)
Jeg ved ikke hvilken jeg helst vil pines med, men Batman & Robin er da i det mindste så latterligt ringe, at man kan grine indimellem. War Zone er bare slet og ret pinefuld kedelig oveni at den er temmelig ringe.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Helt enig Thomas. De er begge pinefulde men Batman er ihvertfald tilpas ufrivilligt komisk at den nok vil glide bedre ned. War Zone har bare 0 værdi. Den er ligeså stupid som Gamer.
Ray Stevenson slår Thomas Janes punisher i længder
Batsy (12720) skrev:
Synes den er bedre end den første
Nu stopper du Batsy, ""War zone" er til en karakter lige under middel, på en god dag. Så kan jeg sgu bedre li' Thomas Jane versionen, som nok får 7/10 (også på en god dag).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Nu stopper du Batsy, ""War zone" er til en karakter lige under middel, på en god dag. Så kan jeg sgu bedre li' Thomas Jane versionen, som nok får 7/10 (også på en god dag).
Synes den er bedre, og meget mere rå og Ray virker bare for mig mere farlig og sejre som The Punisher
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#12731 Batsy 14 år siden
Together we shall crush the corrupted mind my freind
#12732 Hr. Nielsen 14 år siden
#12733 Babo84 14 år siden
#12734 Hr. Nielsen 14 år siden
#12735 Åkepool 14 år siden
#12736 Batsy 14 år siden
Synes den er bedre, og meget mere rå og Ray virker bare for mig mere farlig og sejre som The Punisher
#12737 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12738 Babo84 14 år siden
#12739 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
#12740 Babo84 14 år siden