Gravatar

#12811 Sweetiebellefan 14 år siden

Little Big League

Klassisk basbeall komedie, men er det om en 11 årig dreng som arver et baseball hold.

Typisk set en halv reklamefilm, og odg en mere følesesladen sportsfilm.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#12812 NightHawk 14 år siden

Kiksmann (12805) skrev:
Wrong Turn

En flok unge mennesker har valgt den forkerte genvej, og de må kæmpe for deres liv.

Historien er en klassiker indenfor denne del af horror genren. Som den nye The Hills Have Eyes, præsenteres man allerede fra start for selve "plottet", man kan altid diskutere hvorvidt man syntes det fungere, men jeg syntes det gør der for denne film.
Desværre bærer filmen i ny og næ præg af at den filmes indenfor.

Wrong Turn fortjener et KÆMPE 8/10
Til trods for karakteren kan jeg allerede nu afsløre at jeg ikke planlægger at se resten af filmene i serien.

Fuldstændig enig! :)

Mht. til efterfølgerne i serien så kan jeg ikke anbefale at bruge tid på dem. Synes både part 2,3,4, er gennemført elendige.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12813 wimmie 14 år siden

NightHawk (12812) skrev:

Fuldstændig enig! :)

Mht. til efterfølgerne i serien så kan jeg ikke anbefale at bruge tid på dem. Synes både part 2,3,4, er gennemført elendige.

Jep, den første er virkelig fed - 2'eren stinker for vildt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12814 Sweetiebellefan 14 år siden

Once Upon A Time in the West

Imens at folk arbejder på jernbaner omkring USA, så er der en navnløs cowboy på jagt efter en forbryder sog havde taget livet af hans familie.

Fortjente et par Oscars.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#12815 Batsy 14 år siden

The Sixth Sense

Har kun set 2 film fra M Night Shyamalan, og det her klart en af bruce willis bedste film i skuespil og hans rolle. Han virker troværdig, og virker deprimeret lige indtil det sidste som er virkelig et godt twist som formår at røre mig og man sidder helt og tænker "hvad fanden?". Drengen som spilles af Haley Joel Osment, der spille filmens centrale person Cole Spiller fantastisk og beviser at der sagtens kan være et utrolig godt talent gemt i sådan en ung dreng. Vi må hellere ikke glemme den fantatiske præstation leveret Toni Collette, som spiller drengens mor.

Jeg synes det var en rigtig god film både skræmmende, sjov, medrivende, trist og den havde noget virkelig godt med sig. Jeg er dog sikker på jeg sikkert kommer til at tænke meget i aftnen, da denne film gav sku et skub i tænkeren . Den fortjente fuld ud sine 6 oscars og ikke mindst et smukt score fra James Newton Howard.

Er der andre film som er et kig værd fra M Night Shyalaman for han virker som en fantatisk instruktør. Dog skal jeg nok holde mig væk fra the last airbender, og The Happening som så og lyder ringe i det hele taget udfra det jeg har læst og set.

Jeg giver den et stort 8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12816 evermind 14 år siden

Hvis den anden film, du har set af ham, ikke er Unbreakable, så skal der klart lyde en opfordring herfra! Den er efter min mening hans bedste film.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12817 misuma 14 år siden

Enig med evermind - Jeg vil også gerne tilføje The Signs, her er også gjort plads til lidt humor hvilket klæder filmen imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12818 Neranders 14 år siden

evermind (12816) skrev:
Hvis den anden film, du har set af ham, ikke er Unbreakable, så skal der klart lyde en opfordring herfra! Den er efter min mening hans bedste film.

Enig! Dog er Unbreakable den eneste Shyamalan film jeg har set, men hvilken film det dog er!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#12819 Batsy 14 år siden

evermind (12816) skrev:

Er skuffet over du ikke husker det... JEG har set den og endda et eller andet sted her i What We saw tråden, skrevet er pr ord om den og jeg gav en et stort 8/10 :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12820 Babo84 14 år siden

Unbreakable er mandens bedste. Men Den Sjette Sans er så sandelig en fremragende film.

Skriv ny kommentar: