Smuk billede/lydside. Den er mørk, kold og tør køre i sit eget tempo. Jeg kan ærligt talt ikke mindes at ha' set sci-fi-gysere med samme kvaliteter hvilket er trist.
En flok unge mennesker har valgt den forkerte genvej, og de må kæmpe for deres liv.
Historien er en klassiker indenfor denne del af horror genren. Som den nye The Hills Have Eyes, præsenteres man allerede fra start for selve "plottet", man kan altid diskutere hvorvidt man syntes det fungere, men jeg syntes det gør der for denne film. Desværre bærer filmen i ny og næ præg af at den filmes indenfor.
Wrong Turn fortjener et KÆMPE 8/10 Til trods for karakteren kan jeg allerede nu afsløre at jeg ikke planlægger at se resten af filmene i serien.
#12805 Det kunne være, jeg skulle gense den en dag. Jeg har set de første 3 i serien, og var fint nok underholdt af dem alle, men for mig er 2'eren klart den bedste. Fantastisk dum på den helt rigtige måde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg synes også rigtig godt om "Wrong Turn" (og Eliza Dushku). 2'eren er som Lord Beef Jerky siger underholdende. Jeg synes ikke det er nogen god film, men jeg var godt underholdt. 3'eren synes jeg er elendig.
Jeg er dog spændt på at se 4'eren. Jeg synes traileren så ret lovende ud.
#12801 Fellaheen 14 år siden
#12802 Collateral 14 år siden
#12803 misuma 14 år siden
Smuk billede/lydside. Den er mørk, kold og tør køre i sit eget tempo. Jeg kan ærligt talt ikke mindes at ha' set sci-fi-gysere med samme kvaliteter hvilket er trist.
#12804 Sweetiebellefan 14 år siden
Indtil videre årets bedste film.
Johnny Depp lægger stemme til en animeret western, og der for både furries, scalies og Depp fans.
Charmerende karakterer, og høj spænding til sidst.
10/10
#12805 Kiksmann 14 år siden
En flok unge mennesker har valgt den forkerte genvej, og de må kæmpe for deres liv.
Historien er en klassiker indenfor denne del af horror genren. Som den nye The Hills Have Eyes, præsenteres man allerede fra start for selve "plottet", man kan altid diskutere hvorvidt man syntes det fungere, men jeg syntes det gør der for denne film.
Desværre bærer filmen i ny og næ præg af at den filmes indenfor.
Wrong Turn fortjener et KÆMPE 8/10
Til trods for karakteren kan jeg allerede nu afsløre at jeg ikke planlægger at se resten af filmene i serien.
#12806 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12807 Kiksmann 14 år siden
#12808 misuma 14 år siden
#12809 Herrguth 14 år siden
2'eren er som Lord Beef Jerky siger underholdende. Jeg synes ikke det er nogen god film, men jeg var godt underholdt.
3'eren synes jeg er elendig.
Jeg er dog spændt på at se 4'eren. Jeg synes traileren så ret lovende ud.
#12810 Hr. Nielsen 14 år siden
Jep og så hende den superlækre der mister hovedet!