Cars, 2006 En intetsigende, feel-good film, der på ingen måder overrasker eller imonerer rent historiemæssigt. En dybt, dybt, forudsigelig udvikling i historien og en hovedperson, der for det meste er træls.
Den er skidegodt lavet, men ellers er der intet at komme efter. Man kan lige trække på smilebåndet en gang eller to, det er dog absolut ikke nok til at holde gejsten oppe indtil den forfærdelige, forfærdelige slutning...
Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig - bestemt blandt de værste Pixar-film - synes også hovedpersonen er ret belastende og har bare generelt svært ved at tage "biler" alvorligt som hovedpersoner i en (animations)film.
Jeg lander nok på 4/10 (men en lille 4'er)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg synes personligt, Cars er en fin underholdende film, og selvom historien i sig selv ikke er noget revolutionerende, så er jeg fint underholdt hele vejen. Historien er sød, og alt det tekniske er (som sædvanligt) helt oppe at ringe, og selvom det bestemt er en af Pixars svagere film og ikke en film, som man har et større behov for at gense. Men underholder gør den ikke desto mindre, selvom jeg også hader slutningen. :)
Biler IRL siger mig ABSOLUT intet hvilket måske gjorde at Cars var ganske uinteressant. Hvilket så må betyde at jeg åbenbart er vild med klovnefisk, klodsede robotter og gamle mænd og deres små spejderdrenge.
Etteren var rimlig svag, og fandt den kedelig og ikke særlig disney agtig men synes nu 2'eren var ret underholdene mest af alt pga Michael Caine og så handlede det mere om rumle eller hvad han nu hedder på dansk, og så havde den os fed action.
Rio
Synes det var en fin og rigtig flot animations film, de billeder fra rio var virkelig flotte og så den på blå, og ikke mindst karekterne var sjove, skurken havde en vis charme med sig, der var en solid hovedperson og alle de bi roller i filmen hjalp ham godt på vej.
Den er rigtig underholdene, har den normale "tror på dig selv" plot og kærlighed, sjov og sjove sange og en frisk humor, og den er bare virkelig flot animeret.
7/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Nu vi er ved det...papegøjer siger mig heller ikke noget. Kedelig, langt mellem grinene og når diverse figurer bryder ud i sang eller dans sidder jeg bare og venter på disse holder kaje igen.
Nu vi er ved det...papegøjer siger mig heller ikke noget. Kedelig, langt mellem grinene og når diverse figurer bryder ud i sang eller dans sidder jeg bare og venter på disse holder kaje igen.
Hold dig nu bare til klodsede robboter med ingen dialog og levende legetøj! Pft mage til urealstisk nonsens!?
Wall-E og Toy story er meget bedre end rio :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#12841 MMB 14 år siden
Tak for din intetsigende anmeldelse. ;)
#12842 Skeloboy 14 år siden
Cars, 2006
En intetsigende, feel-good film, der på ingen måder overrasker eller imonerer rent historiemæssigt. En dybt, dybt, forudsigelig udvikling i historien og en hovedperson, der for det meste er træls.
Den er skidegodt lavet, men ellers er der intet at komme efter. Man kan lige trække på smilebåndet en gang eller to, det er dog absolut ikke nok til at holde gejsten oppe indtil den forfærdelige, forfærdelige slutning...
2/10
#12843 wimmie 14 år siden
Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig - bestemt blandt de værste Pixar-film - synes også hovedpersonen er ret belastende og har bare generelt svært ved at tage "biler" alvorligt som hovedpersoner i en (animations)film.
Jeg lander nok på 4/10 (men en lille 4'er)
#12844 elwood 14 år siden
Men ja jeg hygger mig gevaldigt med den film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12845 MMB 14 år siden
Jeg synes personligt, Cars er en fin underholdende film, og selvom historien i sig selv ikke er noget revolutionerende, så er jeg fint underholdt hele vejen. Historien er sød, og alt det tekniske er (som sædvanligt) helt oppe at ringe, og selvom det bestemt er en af Pixars svagere film og ikke en film, som man har et større behov for at gense. Men underholder gør den ikke desto mindre, selvom jeg også hader slutningen. :)
6/10
#12846 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12847 misuma 14 år siden
#12848 Batsy 14 år siden
Rio
Synes det var en fin og rigtig flot animations film, de billeder fra rio var virkelig flotte og så den på blå, og ikke mindst karekterne var sjove, skurken havde en vis charme med sig, der var en solid hovedperson og alle de bi roller i filmen hjalp ham godt på vej.
Den er rigtig underholdene, har den normale "tror på dig selv" plot og kærlighed, sjov og sjove sange og en frisk humor, og den er bare virkelig flot animeret.
7/10
#12849 misuma 14 år siden
#12850 Batsy 14 år siden
Hold dig nu bare til klodsede robboter med ingen dialog og levende legetøj! Pft mage til urealstisk nonsens!?