Gravatar

#13321 Hr. Nielsen 14 år siden

Babo84 (13318) skrev:
Ja, det havde jeg bestemt regnet ud, og vidste, at Renner tog sin telefon som de andre og alle gik glade hjem.

Det har da vist blot været det man kalder et heldigt gæt så, for den køber jeg ikke. Jeg tror ikke på at du har siddet under filmen og tænkt,
Hunt's kone er slet ikke død, det er fake for at beskytte hende og vi ser hende til sidst og Renner er slet ikke skyld i noget af alt det han går og tror han er, men får til slut at vide, at han har en ren samvittighed...

Faktisk fandt jeg det var et rigtigt smart træk,
da jeg netop tænkte at hendes død var en undskyldning for at skrive hende ud af serien
, som ville have været langt mere oplagt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13322 MOVIE1000 14 år siden

skal ind og gense MI4 imorgen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13323 BN 14 år siden

MOVIE1000 (13322) skrev:
skal ind og gense MI4 imorgen.

Heldige sv.... mand!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13324 MOVIE1000 14 år siden

BN (13323) skrev:
Heldige sv.... mand!

Og jeg skal heller ikke betale denne gang :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13325 BN 14 år siden

MOVIE1000 (13324) skrev:
Og jeg skal heller ikke betale denne gang :P

That's it! I'm gonna kill myself!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13326 Batsy 14 år siden

wimmie (13311) skrev:
Spoiler?

Jep, fuuu.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13327 TP-DK 14 år siden

BN (13308) skrev:
Mission: Impossible - Ghost Protocol

Wauv! Dette er en af de bedste og mest underholdende actionfilm jeg længe har set. Burj Khalifa-scenen og den kombinerede løbe- og biljagt midt i en sandstorm har for mit vedkommende allerede sikret sig pladser som nogle af de bedste og mest mindeværdige actionsekvenser.

Det er en enormt spændende film med nogle tilpas farlige og næsten urørlige skurke, der virkelig er "hard to get". "Diamanter for aktiveringskoder."-scenen, hvor der krydsklippes mellem de to lejligheder el. værelser, er intens og spændende. Denne og andre scener, hvor situationen udvikler sig til brutal vold, er eminent skruet sammen. Desuden en flot, flot finale. Jeg vil også rose for den fine, veloplagte humor - jeg sad med et smil på det meste af filmen.

En flot, flot

Jeg oplevede ingen svage punkter i denne film, men fandt den helt igennem suveræn.

9/10

Jeg er meget enig i det du skriver og tror faktisk også jeg vil give den 9/10. Eller 8, jeg bliver nødt til et se gense den før jeg kan give en endelig karakter.

Der virkelig nogle fede intense actionscener med i filmen. Jeg synes der har været en tendens, i actionfilm, til at lave pæne og stilistiske actionscener hvor intensiteten er tæt på ikke eksisterende, (I'm looking at you TDK) men i MI4 synes jeg virkelig man får det der sus i maven da man virkelig bliver hevet ind i scenen.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13328 chronaden 14 år siden

The Artist

Brilliant... just brilliant! 9/10
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#13329 HonoDelLoce 14 år siden

Efter et kig i MyMovies afslørede, at mig og kæresten har over 200 film på BD, vi endnu ikke har set (inklusive film vi dog har set på enten DVD, i biffen eller fjerneren), har vi besluttet os for bare at tage dem alfabetisk (med mulighed for at se en film uden for rækkefølgen, hvis vi begge har lyst ;) ), og derfor startede vi med

127 Hours

Hvilken dejlig lille film! Jeg så et afsnit af Letterman, hvor Aron Ralston var inde og fortælle om oplevelsen, og det fascinerede mig helt utroligt. Så at se filmen (som Ralston selv har udtalt er så tæt på virkeligheden, som en film kan blive uden at være en dokumentar..) var.. Ja, helt livsbekræftende. Ikke mindst slutscenerne, som er helt enormt godt skruet sammen, sad jeg nærmest med en klump i halsen af bare beundring.

8/10

A Bugs Life

Ha - så så man lige mig gå og tro, jeg havde set den før, og så havde jeg bare slet ikke alligevel! Jeg må have blandet den sammen med Antz, for denne her var i hvert fald helt ny for mig - men det er jo bare en glædelig overraskelse.
En utrolig flot animationsfilm med en billed-side, der til tider er direkte betagende, og med en historie der måske er lidt.. Ja, klassisk, men stadig med små dejlige insekt-twists (tøhø).

7/10
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13330 misuma 14 år siden

Hono - Jeg hører konstant Sigur Rós' nummer Festival netop pga 127 Hours og dens slutscener Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: