God tegnefilm som vare 80 min, den har altid batman i den store fokus. Men så igen han er den mest populære og fedeste helt i hele leauget. Dog havde de meget fokus på Green Lantern den her gang, og det kunne jeg godt lide. Ellers er det en okay historie, med masser af morale, og Batman bliver ved med at være "boss" all the time. Men han er jo the goddamn batman, Kevin Costner er stemmen den her gang, tak gud for det!
7/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Lige lidt meget hurtige reviews fra Oscar-dagen med Benway og Kruse:
Woman In The Dunes(Sunna No Onna) En ret syret film om en kvinde, der bor i en stor sandhul. Her bliver insektsamleren Jumpei fanget, hvor han skal hjælpe hende med at skovle sand.
Den er meget eksistentialisk, og den er fyldt med ret geniale skud.
9/10
The Naked Kiss En noir-ish film om en luder, der starter et nyt liv i en ny by. Af og til lidt underlige valg fra Samuel Fullers side, men det er kun med til at gøre den mere - bizar, i mangel af bedre ord.
8/10
Tinker, Taylor, Soldier, Spy Langt hen ad vejen var den ret så genial fed...men jeg fik desværre blundet lidt på et par tidspunkter, så kan kun give et estimat på karakteren.
#13451 Batsy 14 år siden
It was a joke! :D, kunne ikke lade være!
#13452 Zombi 14 år siden
Terminator 2 is no joke!
#13453 Batsy 14 år siden
Why so serious?
#13454 Zombi 14 år siden
"There is no bathruuuuuum!"
Arnold Schwarzenegger i Kindergarten Cop.
#13455 Batsy 14 år siden
God tegnefilm som vare 80 min, den har altid batman i den store fokus. Men så igen han er den mest populære og fedeste helt i hele leauget. Dog havde de meget fokus på Green Lantern den her gang, og det kunne jeg godt lide. Ellers er det en okay historie, med masser af morale, og Batman bliver ved med at være "boss" all the time. Men han er jo the goddamn batman, Kevin Costner er stemmen den her gang, tak gud for det!
7/10
#13456 Troels 14 år siden
#13457 Troels 14 år siden
#13458 Åkepool 14 år siden
Er lidt skuffet over din karakter. Hvad er det ved mesterværket du ikke bryder dig om? ;)
#13459 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13460 Skeloboy 14 år siden
Woman In The Dunes(Sunna No Onna)
En ret syret film om en kvinde, der bor i en stor sandhul. Her bliver insektsamleren Jumpei fanget, hvor han skal hjælpe hende med at skovle sand.
Den er meget eksistentialisk, og den er fyldt med ret geniale skud.
9/10
The Naked Kiss
En noir-ish film om en luder, der starter et nyt liv i en ny by. Af og til lidt underlige valg fra Samuel Fullers side, men det er kun med til at gøre den mere - bizar, i mangel af bedre ord.
8/10
Tinker, Taylor, Soldier, Spy
Langt hen ad vejen var den ret så genial fed...men jeg fik desværre blundet lidt på et par tidspunkter, så kan kun give et estimat på karakteren.
9/10