Gravatar

#13441 Babo84 14 år siden

Warrior

Ja, klicheer står næsten i kø i denne film. Og NEJ - de er bestemt ikke præsenteret ret meget anderledes end det man har set million gange før. Man sidder blot med en følelse af forudsigelighed og samlebånd. Jovist, dramet er i centrum (dog er det mere en underholdningsfilm end f.eks The Fighter), men jeg har svært ved at tro på en så konstrueret historie om vores to brødre, som selvfølgelig vinder deres kampe, så de kan mødes i final-duel til sidst, hvor store følelser kan få lov til at kamme over. Og det kammer i den grad over til min smag. Der er fint skuepil hist og her, selvom jeg fandt Nolte lidt anstrengende, men Hardy er bestemt fed i rollen og de gode kampe er også vældig underholdende. Jeg kunne bedre lide The Fighter, trods alt. Den virkede mig mere ægte.

3/6
Gravatar

#13442 MMB 14 år siden

Enig med dine betragtninger - måske bort set lige fra, at jeg synes Nolte var filmens højdepunkt, og skuespillet generelt var rigtig godt.
Gravatar

#13443 Takfornu 14 år siden

Den lille fine film ...

The Music Never Stopped 4/6

og som optakt til i aften over et par dage:

The Artist 6/6
The Descendants 5/6
The Help 4/6
Midnight in Paris 4/6
Moneyball 4/6
The Tree of Life 4/6
War Horse 2/6

The Artist er klart min favorit til Årets Oscar vinder :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13444 Takfornu 14 år siden

Den lille fine film ...

The Music Never Stopped 4/6

og som optakt til i aften over et par dage:

The Artist 6/6
The Descendants 5/6
The Help 4/6
Midnight in Paris 4/6
Moneyball 4/6
The Tree of Life 4/6
War Horse 2/6

The Artist er klart min favorit til Årets Oscar vinder :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13445 Babo84 14 år siden

Foeller

Skuespillet var også helt fint. Men var måske ikke blæst væk. Ok film. Hurtigt glemt.
Gravatar

#13446 Sweetiebellefan 14 år siden

Hollow Man

Kevin Bacon medvirker i et eksperiment og det går selvfølgelig gal hvor han bliver til en uovervindelig skabning.

Bare en nostalgisk non stop action md Oscar nominerede effekter.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13447 Zombi 14 år siden

Genså lige T2 her i aften og den er fee.

20/6
Gravatar

#13448 Batsy 14 år siden

Zombi (13447) skrev:

20/6

Just beeing sure, er det Transfomers 2, Transporter 2, troll 2 eller Terminator 2 vi har med at gøre her :P?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13449 Zombi 14 år siden

Batsy (13448) skrev:
Zombi (13447) skrev:

20/6

Just beeing sure, er det Transfomers 2, Transporter 2, troll 2 eller Terminator 2 vi har med at gøre her :P?

Jeg er skuffet over du overhovedet spørger.

T2 har altid været lige med Terminator 2. ;) Hvis man tror noget andet, så har opdragelsen da slået helt fejl.
Gravatar

#13450 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Batsy (13448) skrev:

Det er naturligvis Troll 2, hvad andet kan det være?

Skriv ny kommentar: