Gravatar

#13881 Slettet Bruger [4112912599] 13 år siden

#13877 Naturligvis. Jeg har ikke set alle serierne så jeg skal ikke kunne sige om f. eks. Games of Thrones falder i min smag (selv om jeg ikke synes at plottet lyder interessant). Om en serie ligger nummer 1 eller 6 tror jeg heller ikke man skal tage så tungt. Det er mere en liste som kan give inspiration og for mit vedkommende give et overblik over de bedste serier.

Hans smag falder godt overens med min egen og med så mange fantastiske serie er det rart nok at have et referencepunkt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13882 Babo84 13 år siden

IK

Dét er noget der gjorde bruce våd i buksen :) Men ellers, som vi talte om, så er der virkelig nogle afgørende detlajer som gør sig gældende efter nogle gensyn og som stikker tydeligere frem på godt og ondt. Aliens bruger meget tid på at etablere de tråde fra etteren, samtidig med at den skal fokusere på sin egen fortælling. Derfor er der for det mest også dødperioder, hvor flowet i etteren faktisk er mere livligt. Der går meget tid før der "sker noget" i Aliens. Ikke kun i action-forstand, men i historien. Jeg har altid nydt begge film, men må squ også erkende, at Alien idag tiltaler mig mere (særligt efter blå-udgivelsen), til fordel for macho-soldater. Men okay, stadig milevidt bedre end de andre rædsler.
Gravatar

#13883 Richard Burton 13 år siden

Whispering Horse (13881) skrev:
Hans smag falder godt overens med min egen og med så mange fantastiske serie er det rart nok at have et referencepunkt.

Helt enig!

#13882 Den første mandlige squirter!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13884 Åkepool 13 år siden

Babo84 (13882) skrev:
Dét er noget der gjorde bruce våd i buksen :)

Ha ha, jeg sad med præcis samme tanke, da jeg læste det :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13885 Babo84 13 år siden

Åkepool (13884) skrev:
Ha ha, jeg sad med præcis samme tanke, da jeg læste det :)

Men de her one-liners vil få alle til at komme:

Gravatar

#13886 misuma 13 år siden

Avengers 5/6

Chronicle 5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13887 Åkepool 13 år siden

misuma (13886) skrev:
Avengers 5/6

Chronicle 5/6

Men med kniven for struben, hvilken var så bedst?
Gravatar

#13888 misuma 13 år siden

Uh, svært at sige. De dækkede forskellige behov lige godt.

Jeg synes dog Chronicle sad længere i kroppen efter jeg forlod bio'en end Avengers gjorde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13889 Åkepool 13 år siden

misuma (13888) skrev:
Jeg synes dog Chronicle sad længere i kroppen efter jeg forlod bio'en end Avengers gjorde.

Ok, thanks.
Gravatar

#13890 loki 13 år siden

Chronicle gav jeg også 5/6, og skal ind os se Angels Avengers på torsdag. Lad os håbe vi har samme smag ;)
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: