Gravatar

#14121 Batsy 13 år siden

lagoni (14120) skrev:
Hvis man skal se Alien for første gang, skal man så se den 'almindelige' eller director's cut?

Directors cut er mit bud :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14122 Kruse 13 år siden

lagoni (14120) skrev:
Hvis man skal se Alien for første gang, skal man så se den 'almindelige' eller director's cut?

Almindelige. Director's Cut blev kun lavet for at Fox havde et ekstra salgsargument til deres Alien-box-set som de i sin tid udgav på DVD. Theatrical Cut er præcist som Ridley Scott ville have det, men Director's Cut fungerer sådan set også ligeså fint. Jeg kan i hvert fald ikke umiddelbart huske de store forskelle.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14123 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Jeg har lige set et af de mest vanvittige spil StarCraft 2 nogensinde. Jeg har brug for en smøg... nerdgasm!
Gravatar

#14124 Richard Burton 13 år siden

lagoni (14120) skrev:

Theatrical. Jeg kan godt lide directors cut, for det er et par spændende og gode scener, som er med. Men der sker også et brud af filmens "pace" på et meget vigtigt tidspunkt mod slutningen, som udhuler en fantastisk intensitet. Denne må du ikke snyde dig selv for at opleve først. Dernæst kan du tage directors cut :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14125 lagoni 13 år siden

Tak for svarene, det endte med theatrical. Hvad med de næste, gælder det samme der?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14126 misuma 13 år siden

Så er jeg i gang med sæson 3 af Breaking Bad. For mig drives serien bedst gennem nervepirrende thrills hvor dramaet er sekundært. I denne her sæson fylder dramaet lige rigeligt og jeg mangler lidt nerve, men vi er så småt ved at ramme denne på skive to.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14127 MMB 13 år siden

Breaking Bad er fantastisk. Når serien er bedst, tror jeg ikke, der er andre serier, som kommer op på siden af den. :)
Glæd du dig roligt til resten af sæson 3 + sæson 4. Jeg synes ikke niveauforskellen mellem de forskellige sæsoner er stor. Serien holder et konstant højt niveau.
Gravatar

#14128 Richard Burton 13 år siden

lagoni (14125) skrev:
Tak for svarene, det endte med theatrical. Hvad med de næste, gælder det samme der?

Spræng dem over og lev med illusionen af det bedste film monster nogensinde! Hvis det ikke er en option, så tag theatrical først af Aliens. De forlængede scener tilføjer også her unødvendigheder, som ikke tilføjer noget af værdi til filmen, men snarere trækker tingene i unødvendigt langdrag. Alien 3 og 4 ... tja.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14129 MMB 13 år siden

De fleste mener, at Aliens: Extended er bedre end theatrical. Det var i hvert fald min opfattelse, da jeg spurgte om det samme for et år siden. :)
Gravatar

#14130 Batsy 13 år siden

SIR Ridley Scott (14128) skrev:

Du burde se Aliens, hvis du gerne vil se noget med lidt mere action men atmosfæren er ikke nær så god, 3'eren er kun hvis du vil se hvad der sker med Ripley (hovedpersonen) den fjerde, ja se den hvis du keder dig rigtig MEGET.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: