Gravatar

#14111 MMB 13 år siden

SIR Ridley Scott (14108) skrev:

Jeg har hørt lidt godt om denne og meget skidt. Men jeg må da se den en dag, den kommer forbi mit postnummer i HD. Og jeg må da tilstå, at jeg håber, at Prometheus er mere end en anelse bedre, hvilket i dit tilfælde vil sige 4/10 :)

Håber jeg nu også ;)
Gravatar

#14112 knipsknips 13 år siden

Diktatoren

Ikke i samme klasse som Bruno og Borat, men havde da sine højdepunkter.

3/6
Gravatar

#14113 Babo84 13 år siden

Foeller (14107) skrev:
A Good Year

Gud, hvor var A Good Year dog forfærdelig. Gusten, kalkuleret, kedelig og klichéfyldt. Det er en film, som skal overleve alene på charmen, men det gør den bestemt ikke. Den er næsten vulgær, og Crowes stereotyp af en karakter hjælper heller ikke på tingene... Lad os håbe, at Prometheus er bare en anelse bedre end denne omgang ligegyldige gylle.

3/10

Ja, den er squ bare ikke god. Om jeg fatter hvorfor Scott overhovedet lavede den film. Fint at prøve noget andet, men jeg vil egentlig skide på "alsidighed" hvis kvaliteten ikke følger med. Og det gør det squ ikke her.

Ja, go' Prometheus..
Gravatar

#14114 misuma 13 år siden

The Human Centipede 2

Selve filmen er til 2,5/6, men klammometeret siger 12.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14115 Nicki52 13 år siden

elwood (14077) skrev:
Super 8
Herlig eventyrlig film, som de klassiske Spielberg, og after credits filmen, er næsten bedre end selve filmen 8-)

Hvad er plottet?
Navarre3 (14089) skrev:
Sherlock S1 og S2
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00t4pgh

Det kan godt være at Amerikanerne laver gode serier, men det gør vi herover i EU altså også - se blot serier som i nyere tid som fx Life on Mars og Sherlock som jeg har fornøjet mig med over et par aftener.

Det er et nyt og frisk take på Sherlock Holmes. I denne udgave ses Benedict Cumberbatch som Sherlock Holmes og Martin Freeman som dr. Watson i de bærende roller MEN birollerne er også velbesat.

Har ikke lige tid til at skrive mere så klik på ovennævnte link hvis du vil vide mere :)

Film 5/6
Billede 4/6
Lyd 4/6

Kan bedst lide sæson 1 for synes at sæson 2 bliver kedelig i forhold til.
misuma (14092) skrev:
The Divide

Jeg mindes at filmen har fået lidt hug, også herinde fra. Hvilket måske gjorde at jeg blev positivt overrasket.

Filmen starter i tredje gear og der spildes ikke tid på en dybere forklaring på katastrofen. For nogle ville dette være et hit or miss, hvor jeg hopper på hit denne gang. Det bidrager til mysteriet.

Den er grum og barsk, men jeg lod mig af og til distrahere af skuespillet som i nogle situationer ramte ved siden. Nogle evner at flippe ud på en realistisk og troværdig måde, mens andre fremstår en kende karikerede hvilket var min oplevelse i filmen.

Når vi snakker om samfund og mennesket i forfald, så vil jeg nok hellere se film som "The Blindness" og særligt vil jeg fremhæve "Right At Your Door" hvis vi snakker om folk som isolerer sig i katastrofetider, et mere intimt, realistisk og personligt bud i subgenren.

The Divide 3,5/6

Ja, den er satme barsk. De mennesker blev godt nok modbydelige. Savnede lidt Michael Biehn i mange scener. Et skrækbillede fra filmen.

misuma (14114) skrev:
The Human Centipede 2

Selve filmen er til 2,5/6, men klammometeret siger 12.

Filmen gav jo ingen mening. Jeg hadede stort alle karakter i den film. 1,5/6 stjerner. Og ja, den var så klam, der var noget der gik igen bare dobbelt så meget klamt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14116 Sweetiebellefan 13 år siden

Big

Tom Hanks spiller en lille dreng der bliver voksen en morgen.

Klassisk drama/komedie man ikke bør undgå.

9/10

Secret of My Excess

My Little Pony episode med baby dragen Spike som også pludselig bliver stor en morgen.

Dramaet udspiller sig da kæmpe Spike smadrer det halve af Ponyville.

10/10

Glemte forresten at vise hvordan Changeligs fra A Canterlot Wedding ser ud.

http://images.wikia.com/mlp/images/4/45/Group_of_c...

http://images2.wikia.nocookie.net/mlp/images/8/84/...
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14117 Richard Burton 13 år siden

#14116 Klassisk! Var lige ved at overveje at gå i seng, men nu har jeg ny energi og vil hælde en ny Cuba Libre op!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14118 Nicki52 13 år siden

Usted me hace mierda totalmente loco! ;)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14119 Åkepool 13 år siden

SIR Ridley Scott (14110) skrev:
Så har BN, du og min bror talt rimelig godt om den :)

Så kan du lige få en til.
Jeg synes også den er ganske udemærket. Det jeg vil kalde en behagelig og hyggelig film.

6/10
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14120 lagoni 13 år siden

Hvis man skal se Alien for første gang, skal man så se den 'almindelige' eller director's cut?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: