Gravatar

#14231 misuma 13 år siden

Jeg synes Teeth var ganske okay, helt enig i karakteren. Bliver lidt tændt på et gensyn...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14232 misuma 13 år siden

Et gensyn med Human Centipede 2 samt The Divide.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14233 Richard Burton 13 år siden

#14232 Gensyn?!?! Du overlevede første?!?!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14234 Sweetiebellefan 13 år siden

Party of One

Ponyen Pinkie Pie tror hendes venner vil holde en afskedsfest for hende og at de hader hendes vilde fester.

Det får Pinkie Pie til at give et mental sammenbrud, mens hun truer sine venner eller hendes såkaldte tabere til at fortælle sandheden.

Hvis der er en My Little Pony epsiode man bør se så den denne, og der er både komiske inslag og vilde jagter.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14235 Skeloboy 13 år siden

Himmelskibet + livemusik
Den danske stumfilm tilsat noget ret specielt musik. En person bag alt det elektroniske og en person på guitar, klaver, sang og andre ret underlige ting...f.eks. slog hun på strengene under klaveret...og brugte mest guitaren til at lave larm på...men det var superfed stemning. Selve filmen var ganske god, og musikken var ret syret også - den kunne dog ikke have fungeret for sig selv.

Alt i alt en superoplevelse.

10/10 for hele pakken

7/10 for filmen
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14236 Sweetiebellefan 13 år siden

Apartment 143

En familie i et hus er hjemsøgt af en poltergeist og imens forsøger spøgelsesjægere at fange den med avancerede kameraer.

Et af årets bedre film.

8/10

Rec 3

Et bryllup bliver til en zombie invasion der er filmet med håndholdt kamera, og bruden bevæbner sig med en motorsav.

Ventetiden værd.

8/10

The Corpse Bride

En mand ender hos de levende døde i deres samfund under jorden, og her forenes han med sin smukke brud.

Tim Burton er et geni.

10/10

Frida

Salma Hayek spiller maleren Frida der blvier invalid efter en ulykke.

Smuk filmet og Alfred Molina stjæler billedet.

10/10

Monster House

Tre børn besøger et gammelt hus og det er levende, mens ejeren er en gnaven gammel mand.

Kevin Smith er bl.a. med og et must see til Halloween festen.

10/10

The Zookeeper

Anden Kevin Smith komedie.

En mand er dyrepasser og han blivr overrasket da han hører dyrene tale.

Let familie underholdning her.

7/10

Casper A Spirited Beginning

Casper vender tilbage i denne udmærkede fortsættelse.

Spøgelset bliver smidt af et tog og ender i vores verden hvor bl.a. Rodney Dangerfeld er med

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14237 evermind 13 år siden

Narniabæver1973 (14236) skrev:

The Zookeeper

Anden Kevin Smith komedie.

... Hvaaad? Har den noget som helst med Kevin Smith at gøre??? Tænker du ikke på Kevin James? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14238 Sweetiebellefan 13 år siden

Ja godmorgen.

Kevin James.

Arthur Christmas

Tegnefilmen starter i Århus og så rejser Arthur og hans venner rundt for at redde julen.

Den gamle jul blandes med ny teknologi i denne herlige komedie.

9/10
Gravatar

#14239 loki 13 år siden

Intruders

nope.jpg

Filmen bliver aldrig uhyggelig, og eftersom den heller ikke bygger på shockeffekter, så bliver det en noget tam affære. Desuden så havde jeg gættet "twistet", men alligevel given det ingen mening?
Okay, så han var knægten og oplevede et traumatisk angreb af sin far da kan var knægt, og går i psykologisk baglås og opfinder Hollowface. Så vidt så godt. Fast forward til nutiden, og Hollowface dukker op igen, men hvorfor? Det var Mia som fandt faderens historie i træet, men hvorfor er hun katalysten for Hollowface's tilbagevenden?

Jeg mener, hvis det var faderen som stadig havde uløste problemer, så burde han vil være katalysten på en eller anden måde? Nuvel. Når de så først kommer igang, så er det tydeligt at Mia ikke er årsagen -- hun skriver sågar at "I don't believe in Hollowface. But he does". Faderen. Men hvorfor er hun så så påvirket? Noget psykologisk halløjsa som psykologen snakkede om, og at faderen projekterer det over på hende? Det virker dybt godnat.

1/10

--------------------------

Iron Sky

sadlynope.jpg

Desværre ikke min form for humor. Bevares, den har da noget ok samfundskritik (heller skal vi rettere sige USA-kritik), men som film er den alt for tåbelig.

Hvor ville jeg ønske, at nogen havde lavet en sådan film, men 100% seriøs og med betydelig bedre skuespillere og især grafik (alt for grå og det ser utroligt falsk ud). Traileren var faktisk langt det bedre ved den...

Slutscenen redder den dog 1½ karakter.

3½/10
www.peakoil.dk
Gravatar

#14240 Hr. Nielsen 13 år siden

loki (14239) skrev:
Hvor ville jeg ønske, at nogen havde lavet en sådan film, men 100% seriøs
Nu har jeg indrømmet ikke set den, men seriøs hvordan? Nazister fra månen, seriøst?
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: