Gravatar

#14741 BN 13 år siden

Ak, ungdommen er virkelig ikke hvad den HAR været. Den er blevet ældre.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14742 Babo84 13 år siden

BN (14737) skrev:
Mjoh, men kun hvis man er bagud i sin udvikling ...

Med tanke på du er over 40, så har du smag der svarer til en på 15 :) Det kalder jeg "bagud i udvikling"

:)
Gravatar

#14743 Babo84 13 år siden

Foeller (14738) skrev:
Eller også er det bare dig, som er ved at blive for gammel. ;)

40, fed og færdig, som man siger :)
Gravatar

#14744 BN 13 år siden

Babo84 (14742) skrev:
Med tanke på du er over 40, så har du smag der svarer til en på 15

Huh?

Well, selv hvis det skulle være tilfældet, så ville det jo kun bekræfte en vigtig del af min livsfilosofi, nemlig at det det er vigtigt at bevare sit indre barn. Ellers har man godt nok et fattigt liv.
Gravatar

#14745 Babo84 13 år siden

BN (14744) skrev:
bevare sit indre barn. Ellers har man godt nok et fattigt liv.

Det er nu også sandt :)

Jeg driller også bare. Men jeg er alvorlig når jeg siger, at jeg er skuffet over din Social Network oplevelse/dom. Og jeg synes det er synd, for det er en meget begavet film, om en tid/generation, som fik en afgørende betydning for mange mennesker der benytter det sociale netværk, men også en film om forretning, loyalitet, kærlighed etc. Lidt ufatteligt den ikke fænger dig, men ja... man kan ikke tvinges :)
Gravatar

#14746 IK 13 år siden

Babo84 (14745) skrev:
Lidt ufatteligt den ikke fænger dig, men ja... man kan ikke tvinges :)

Tillad mig at citere Sir Ridley Scott: ;p

SIR Ridley Scott (14665) skrev:
#14664 Man kan trække hesten hen til truget, man man kan ikke tvinge den til at drikke ;)
Gravatar

#14747 BN 13 år siden

Babo84 (14745) skrev:
jeg synes det er synd

Jamen, jeg havde da også håbet på en god film. Men manglerne ligger ikke hos mig, men hos filmen, der har ikke de kvaliteter der gør en film virkelig god.
Gravatar

#14748 Babo84 13 år siden

BN

Jeg vil vove den påstand og sige, at manglerne ligger hos dig og ikke filmen. Sorry, men den køber jeg ikke.
Gravatar

#14749 misuma 13 år siden

Dylan Dog

Filmen er et mix af En Amerikansk Varulv I London, Constantin og Buffy. Hvis man ikke vidste bedre, kunne man godt snydes til at tro at filmen stammer fra sen 80'er/tidlig 90'er æraen....hvis bare skuespillet ikke havde været så anonymt og humoren havde haft en bedre træfsikkerhed.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14750 Richard Burton 13 år siden

Promisqeus

fransk oversat film om en kvinde, der er på Mars, men stadig har troen om, mod al fornuft, at få noget ... fremmed.

Formidabelt drama med en 12 lags dyb historie, som reelt er en re-eksekvering af Matador og Ken Burns The Civil War. Sylvia Kristel giver et vidunderligt comeback som general Longstreet.

Hvis ikke lige det havde været for, at Sydstaterne havde faret vild på vej op af Little Round Top og derefter var begyndt at kæle med en koloni af bævere kunne dette have været seværdigt. Nu er det blot overfantastisk.

3/10
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: