Gravatar

#2931 filmz-Narniabæver 14 år siden

Mrs. Doubtfire:

Robin Williams klæder sig ud som gammel engelsk dame for at se sine børn igen, men det er ikke nemt.

En velfortjent Oscar for makeup, og smukke scener fra 90'ernes San Francisco.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2932 Thomsen 14 år siden

LA NUIT DE LA MORT (alias NIGHT OF DEATH, 1980)

Middelmådig lille, fransk gyser om en ung kvinde, der opdager, at beboerne på det plejehjem, hun arbejder, er kannibaler og en hel del ældre, end de ser ud. Der er masser af gode idéer og endda et par fine twists, men det hele ødelægges af dårligt kameraarbejde og en elendig klipning, der trækker al effekt og spænding ud af filmen.

3/6
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2933 evermind 14 år siden

#2932 Øv, ellers et fedt koncept ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2934 Takfornu 14 år siden

@ Benway - men vi er jo også et par stykker som har haft glæden af dit selskab ved flere lejligheder ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2935 Thomsen 14 år siden

#2933 - Bestemt. Det er også derfor, jeg strækker mig til 3/6. Udførslen trækker bare alt for meget den anden vej. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2936 Takfornu 14 år siden

# 2935 Giver den heller ikke mere end 3/6 ;)
Gravatar

#2937 evermind 14 år siden

#2935 Jeg fik i øvrigt set en god bid af The Church i toget i dag, og den virker ret fed.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2938 Benway 14 år siden

#2934 Tak, og i lige måde kan jeg jo så passende sige. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2939 Takfornu 14 år siden

# 2938 Takker :) - BTW Min eksredaktør vil ikke frigive de artikler vi snakkede om sidst, så jeg prøver lige at få fat i dem på anden vis :)
Gravatar

#2940 Benway 14 år siden

#2939 Ok. Det er jo heller ikke noget, der haster på nogen måde, men det kunne da være spændende at se dem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: