Gravatar

#14971 Sweetiebellefan 13 år siden

Titan A.E.

Tegnefilm fra glemmebogen.

Jorden skal genoprettes og det tager en dreng og hans venner ud for at gøre.

Fantastisk, men filmen og merchandise druknede i bølgen af andre Blockbusters det år.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14972 Richard Burton 13 år siden

Sidste aften med lillepigen, inden vores ferie er slut, så vi satte os til rette med, hvad jeg forventede var endnu en tøsefilm.

Definitely Maybe - BD
Det var det også, men det var søreme også en ganske god af slagsen, med både humor og hjerte og som aldrig går over bord i sødsuppens navn. Og så var underskønne Rachel Weisz med, endnu engang knusende mit hjerte .... suk.

God afslutning på vidunderlige dage.

7/10
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14973 misuma 13 år siden

Så blev jeg færdig med Fast And Furious 1-4 boksen.

Man skal da seriøst ha' benzin i blodet og lattergas i lungerne for at hoppe med i dén vogn.

Meeh.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14974 Sweetiebellefan 13 år siden

28 Weeks Later

London bliver igen udsat for karantæne, da der dukker smittede folk op der ikke vil lade noget stå af vejen.

Flot brug af lyd, sæt og musik.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14975 Troels 13 år siden

Narniabæver1973 (14971) skrev:
Titan A.E.

Tegnefilm fra glemmebogen.

Jorden skal genoprettes og det tager en dreng og hans venner ud for at gøre.

Fantastisk, men filmen og merchandise druknede i bølgen af andre Blockbusters det år.

9/10

Meget enig, en af mine absolut yndlings tegnefilm :-)
Gravatar

#14976 Zombi 13 år siden

Cannibal Holocaust

Ruggero Deodato's berygtede film om et dokumentarhold der tager til Amazon-junglen for at filme de vilde stammer, hvor af nogle eftersigende er kannibaler. Holdet forsvinder og en amerikansk professor bliver sendt afsted for at finde dem og deres optagelser. Holdet er ikke til at finde, men det lykkedes professor Monroe at opspore deres optagelser og blandt disse optagelser bliver Monroe vidne til ægte ondskab.

God og stærk/voldsom fortælling om en civiliseret verden, som måske endda ikke er så civiliseret igen, der møder en uciviliseret verden og langsomt krakelerer den pæne facade og det virkelige monster kommer til syne.

Måske er den ikke ligefrem et mesterværk, ikke i mine øjne, men det er en vigtig film, der pressede grænserne, ikke atypisk 70'erne, for hvad der var muligt på film og af den grund er jeg glad for at jeg fik den set.

8/10

MacGruber

Herligt forfriskende action-komedie med nogle gode veloplagte præstationer fra hele holdet og jeg grinte højlydt af de yderst dumme situationer MacGruber og co. får rodet sig ud i.

Ja filmen er en parodi på MacGyver, men man behøves ikke at have set et eneste afsnit for at finde filmen sjov.

Det er ærligt talt længe siden jeg har grint så meget af en komedie. Det er dumt og det er fjollet, men hold da kæft hvor er det også sjovt.

7/10
Gravatar

#14977 bhs 13 år siden

Helt enig, det er en dejlig overset film og karakteren er spot on.
Gravatar

#14978 Zombi 13 år siden

Kung Fu Hustle

Efter den ellers ganske sjove Kung Fu Soccer (Shaolin Soccer) og de meget positive anmeldelser, må jeg indrømme at jeg fandt den ekstremt skuffende. Humoren er lidt for overgearet og køre i den samme rille hele vejen igennem og det blev lidt trættende i længden.

5/10
Gravatar

#14979 MOVIE1000 13 år siden

Zombi (14978) skrev:
Kung Fu Hustle

Efter den ellers ganske sjove Kung Fu Soccer (Shaolin Soccer) og de meget positive anmeldelser, må jeg indrømme at jeg fandt den ekstremt skuffende. Humoren er lidt for overgearet og køre i den samme rille hele vejen igennem og det blev lidt trættende i længden.

5/10

Hehe jeg har det lige omvendt mhs til Kung fu soccer og Kung fu hustle :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14980 Lord Beef Jerky 13 år siden

#14978 Shaolin Soccer er by far den bedste af de to, men jeg synes tadig du er lidt hård mod Kung Fu Hustle... tror den svinger mellem 6 og 7 ud af 10 hos mig, hvor Shaolin Soccer er en klokkeren 9'er.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: