Gravatar

#15051 Collateral 13 år siden

Finder ikke de to første film fjollede, og derfor kan jeg bedst lide dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15052 Sweetiebellefan 13 år siden

Rare Exports

I Finland er julemanden noget som ligner en Lordi musikvideo.

Julemanden og hans folk bliver genoplivet, men de er ikke i julehumør.

Lidt for hurtig lavet, men flot at kigge på.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15053 MOVIE1000 13 år siden

Collateral (15051) skrev:

Samme her. Hva synes du om remaket?
Der er nogle ting som fungerer, fx mordene, jason og lidt stemningen. Jeg synes bare at filmen er alt for mørk, billedmæssigt, der er en del scener hvor jeg ikke kan se hvad der foregår. Karakterne er stadig latterlige, og endda lige frem snotdumme til tider, så man tror det er løgn. Så derfor får den en middelkarakter hos mig 5/10.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15054 Collateral 13 år siden

MOVIE1000 (15053) skrev:
Der er nogle ting som fungerer, fx mordene, jason og lidt stemningen. Jeg synes bare at filmen er alt for mørk, billedmæssigt, der er en del scener hvor jeg ikke kan se hvad der foregår. Karakterne er stadig latterlige, og endda lige frem snotdumme til tider, så man tror det er løgn. Så derfor får den en middelkarakter hos mig 5/10.

Mangler at se de allersidste i den oprindelige franchise (Jason Takes Manhatten & Jason Goes to Hell) og remaket. Jason X er det mange år siden jeg så og det var helt ude af kontekst, men det gør nu ikke den store forskel da det ikke just er kontinuitet der er den franchise største styrke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15055 MOVIE1000 13 år siden

Collateral (15054) skrev:
MOVIE1000 (15053) skrev:

Mangler at se de allersidste i den oprindelige franchise (Jason Takes Manhatten & Jason Goes to Hell) og remaket. Jason X er det mange år siden jeg så og det var helt ude af kontekst, men det gør nu ikke den store forskel da det ikke just er kontinuitet der er den franchise største styrke.

Jason takes manhatten, er lidt anderledes i forhold til de andre, handlingen foregår ikke i Crystal Lake, hvilket gør det lidt mere anderledes, den er bare lavet rimelig ringe og rollerne er ligesom de forrige film.

Jeg har heller ikke set Jason Goes to hell, den kan åbenbart ikke fås med DK undertekster, jeg har ihvertfald ikke set den ude i butikkerne??
Gravatar

#15056 Lord Beef Jerky 13 år siden

Collateral (15051) skrev:

Samme her.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15057 MOVIE1000 13 år siden

Vi kan også lige høre hvad kinghans siger til dem :P (Grineflip)

Tjek hans andre anmeldelser ud, det er sgu spas :D HAHA
Gravatar

#15058 Sweetiebellefan 13 år siden

Skønheden og monstret i Paris

Den klassiske historie om en skønhed og et udyr der mødes med hinanden i ny computer animeret version.

Her mødes et insekt agtig monster med en musical sangerinde.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15059 bhs 13 år siden

Tror aldrig, jeg har set noget grimmere skæg..
Gravatar

#15060 Zombi 13 år siden

bhs (15059) skrev:
Tror aldrig, jeg har set noget grimmere skæg..

Dobbelthagen hjælper heller ikke ligefrem på det...

Skriv ny kommentar: