En lille stak film jeg har set her på det sidste, nogle har jeg ikke set før.
Mr. Poppers pingviner (ikke set før) 6/10 Zookeeper (ikke set før) 4/10 Mr. Brooks 7-8/10 True Romance 8/10 The thin red line (ikke set før) 5/10 Rango 7/10 Headhunterne (ikke set før) 6-7/10 Taxi Driver (ikke set før) 6/10 Super 8 (ikke set før) 5/10 R 7/10 Murder Party (ikke set før) 5/10 Driving miss Daisy (ikke set før) 5-6/10 Clerks (ikke set før) 6/10 Clerks II (ikee set før) 7/10 Immortals 3D (ikke set før) 6/10 Cowboys & Aliens (ikke set før) 5/10 Min bedste fjende 5/10 Star wars episode 1 5/10 Star wars episode 2 5/10 Star wars episode 3 7/10
Kun 5 til then thin red line? SLEM DRENG SLEM DRENG!
Sender lige en enkelt billet til arkham asylum tl dig!
Jeg fandt den bare meget rodet, og jeg kedet mig lidt, men da den var slut, var det aligvel fedt at tænke på deres rejse, og det sad alligvel et stykke tid i knolden på mig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#15211 Well, "rodet" i filmen, er der jo af god grund. Den er fyldt med tanker, og de er jo temmelig flyvske af natur. Jeg er sikker på, at et gensyn om et år eller to, vil ændre din mening radikalt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#15211 Well, "rodet" i filmen, er der jo af god grund. Den er fyldt med tanker, og de er jo temmelig flyvske af natur. Jeg er sikker på, at et gensyn om et år eller to, vil ændre din mening radikalt!
Det tvivler jeg på, så skal jeg gense den flere gange i træk. Det var ikke kun scenerne der var rodet. Men (Det er ikke jer, men bare mig den er galt med mhs til det her) jeg kan ikke kende forskel på soldaterne, de ligner hinanden alt for meget i mit hoved, så jeg kan ikke genkende eller huske de personer fra tidligere, og det irreterede m ig og det gælder generalt bare alle krigsfilm eller soldater film, med mindre der er mere fokus på en eller to bestemte karakterer. Eller hvis jeg kan genkende skuespilleren.
#15213 Om to års tid har du også set mange flere film, og du vil kunne genkende stort set alle skuespillerne!
Det er let for dig at sige. jeg kan ikke, fordi de ligner hinanden for meget i mit hoved, ikke kun deres ansigter men deres uniformer. Det har jeg aldrig kunne. Det er noget jeg aldrig slipper af med. Medmindre at karakteren fanger min interesse, hvilket det ikke har gjort her fordi der var så mange at følge. Jeg møder så mange mennesker som kender mig, og jeg kan ikke huske dem, det er røv irreterende at stå i sådan en situation. Det er ikke noget jeg kan gøre for.
#15211 MOVIE1000 13 år siden
Jeg fandt den bare meget rodet, og jeg kedet mig lidt, men da den var slut, var det aligvel fedt at tænke på deres rejse, og det sad alligvel et stykke tid i knolden på mig.
#15212 Lord Beef Jerky 13 år siden
#15213 MOVIE1000 13 år siden
Det tvivler jeg på, så skal jeg gense den flere gange i træk. Det var ikke kun scenerne der var rodet. Men (Det er ikke jer, men bare mig den er galt med mhs til det her) jeg kan ikke kende forskel på soldaterne, de ligner hinanden alt for meget i mit hoved, så jeg kan ikke genkende eller huske de personer fra tidligere, og det irreterede m ig og det gælder generalt bare alle krigsfilm eller soldater film, med mindre der er mere fokus på en eller to bestemte karakterer. Eller hvis jeg kan genkende skuespilleren.
#15214 Richard Burton 13 år siden
Hvor spiller Cotillard dog fremragende. En fuldt fortjent oscar.
8/10
#15215 Lord Beef Jerky 13 år siden
#15216 misuma 13 år siden
Sean Bean i brynje og med sværd...stop mig hvis I har hørt den før.
3/6
Unknown
3/6
#15217 MOVIE1000 13 år siden
Det er let for dig at sige. jeg kan ikke, fordi de ligner hinanden for meget i mit hoved, ikke kun deres ansigter men deres uniformer. Det har jeg aldrig kunne. Det er noget jeg aldrig slipper af med. Medmindre at karakteren fanger min interesse, hvilket det ikke har gjort her fordi der var så mange at følge. Jeg møder så mange mennesker som kender mig, og jeg kan ikke huske dem, det er røv irreterende at stå i sådan en situation. Det er ikke noget jeg kan gøre for.
#15218 Takfornu 13 år siden
Ja, hun er stærk ... også i den film, som også er ret gribende :)
#15219 Richard Burton 13 år siden
#15220 Sweetiebellefan 13 år siden
Kirikou er tilbage og den her gang må han kæmpe mod en hyæne.
En seværdig fortsættelse.