Gravatar

#15781 Collateral 13 år siden

misuma (15780) skrev:
The Devils Chair

Beklager, men det var da bras fra start til slut.

Ikke en karakter værdi.

Når vi er uenige, er vi virkelig uenige :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15782 misuma 13 år siden

Yup. For mig fremstår den som en amatørfilm på alle de forkerte måder og alligevel formåede den at fremstå næsten prætentiøs.

Jeg tror jeg vil læse din anmeldelse igen, det er spændende at dykke ned i modsætninger.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15783 Collateral 13 år siden

misuma (15782) skrev:
Yup. For mig fremstår den som en amatørfilm på alle de forkerte måder og alligevel formåede den at fremstå næsten prætentiøs.

Jeg tror jeg vil læse din anmeldelse igen, det er spændende at dykke ned i modsætninger.

Så må du lige skrive en anmeldelse af 'Isolation' (hvis du får tid) og forklare mig hvad den, i mine øjne ret kedsommelige film, har at byde på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15784 misuma 13 år siden

Til at starte med har den en bedre instruktion, bedre effekter og bedre skuespil....og så finder jeg bare hele ideen om kalvemisfostre creepy, hehe.

Ang. Devil's Chair, så synes jeg hovedrolleindehaveren spiller godt, men resten? Hvad fik dig egentlig til at beskrive professoren som genial? Ingen kritik, bare nysgerrig Ü
Gravatar

#15785 Collateral 13 år siden

misuma (15784) skrev:
Til at starte med har den en bedre instruktion, bedre effekter og bedre skuespil....og så finder jeg bare hele ideen om kalvemisfostre creepy, hehe.

Ang. Devil's Chair, så synes jeg hovedrolleindehaveren spiller godt, men resten? Hvad fik dig egentlig til at beskrive professoren som genial? Ingen kritik, bare nysgerrig Ü

Nu skulle jeg lige grave tilbage for at finde konteksten, som jo er resumeet, der er taget fra filmens cover. Havde jeg selv brugt ordet havde det nok været med skelen til at han er lidt af en stereotype på den "tossede professor" (f.eks. er doktor Frankenstein jo også genial, i al hans sindssyge) - så på den måde står jeg naturligvis inde for det citerede. Jeg er udmærket klar over at meget af filmen er over the top, men rammen (som ikke skal spoiles her), synes jeg redder det hele og så kedede jeg mig i øvrigt aldrig et sekund.
Gravatar

#15786 chronaden 13 år siden

Taken 2

Én af de få gange jeg slet ikke fatter IMDB karakteren. Døsig, intetsigende, ingen form for indlevelse, totalt ligeglad med de characters der flurerer rundt på lærredet, ovre inden den overhovedet kommer igang. 5/10

Erstat Liam Neeson med Kiefer Sutherland, og erstat datteren med Elisha Cuthbert, så kunne det lige så godt have været en episode af '24', dog tre gange så zzZZz.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#15787 misuma 13 år siden

Prometheus, BD.

For hver gang jeg ser den, bliver jeg bedre til at omfavne dens eget univers og ikke længere tænke:

"Hvor er de pokkers aliens?!"

4/6
Gravatar

#15788 misuma 13 år siden

Dogpound

En god film sidder i kroppen længe efter den er slut. Et barsk indblik i et ungdomsfængsel. Sublimt skuespil fra ukendte ansigter.

7/6
Gravatar

#15789 misuma 13 år siden

Abduction

For pæn, poppet og poleret og uden bid.

John Singleton....fyyyy.
Gravatar

#15790 Ispep 13 år siden

misuma (15789) skrev:
Abduction

For pæn, poppet og poleret og uden bid.

John Singleton....fyyyy.

En af de ringeste film jeg længe har set. Fy for den lede hvor var den rædsom.

Skriv ny kommentar: