Gravatar

#15791 wiseguy 13 år siden

Titanic 3D BD

Vil bare kort konstatere, at mine tårnhøje forventninger til denne udgivelse i den grad blev indfriet. Det er vitterligt de bedste penge, jeg har smidt efter en udgivelse i meget lang tid. Ja! Cameron ku’ godt være bedre til at skrive dialog, men damn! Hvor er han da bare en troldmand rent visuelt og double damn! Hvor er det bare en overlegen magtdemonstration udi, hvordan man konvertere en film til 3D. Jeg sad flere gange og tabte underkæben over billedet (så den på 64” plasma). Lydsporet matcher billededsiden fuldt ud. Scenen hvor vi kommer helt ned i maskinrummet er nok noget af det mest potente, jeg nogensinde har hørt!!
Jeg har ikke haft tid til at tjekke ekstra materialet endnu, men en foreløbig karakter til udgivelsen er et rungende 6/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15792 Ispep 13 år siden

wiseguy (15791) skrev:
udgivelse i meget lang tid. Ja! Cameron ku’ godt være bedre til at skrive dialog

Det kompenserer han for ved at være knalddygtig fortæller og medrivende actioninstruktør. Dialog udvekslingen er måske ikke dybsindig, men måske heller ikke det bærende element i hans film, så det går nok.
Gravatar

#15793 Åkepool 13 år siden

wiseguy (15791) skrev:
Titanic 3D BD

6/6

Hmm, bare jeg havde 3D udstyr :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15794 Zombi 13 år siden

Paths of Glory

Da en fransk general øjner en mulighed for at højne sin prestige, ved at indsætte en styrke i et umuligt angreb mod tyskerne, er han ikke langsom til at gribe chancen. Det går selvfølgelig grueligt galt og for at dække over sin egen fejl udpeges tre landsmænd, som skal anklages for "fejhed i kamp". Oberst Dax (Kirk Douglas) vil ikke stå passivt til mens tre uskyldige soldater dømmes til døden pga. af en uduelig general, så Dax indleder en desperat kamp for at forhindre dette.

En af de bedste anti-krigsfilm der nogensinde er lavet.

10/10
Gravatar

#15795 Kruse 13 år siden

Zombi (15794) skrev:
Paths of Glory

Da en fransk general øjner en mulighed for at højne sin prestige, ved at indsætte en styrke i et umuligt angreb mod tyskerne, er han ikke langsom til at gribe chancen. Det går selvfølgelig grueligt galt og for at dække over sin egen fejl udpeges tre landsmænd, som skal anklages for "fejhed i kamp". Oberst Dax (Kirk Douglas) vil ikke stå passivt til mens tre uskyldige soldater dømmes til døden pga. af en uduelig general, så Dax indleder en desperat kamp for at forhindre dette.

En af de bedste anti-krigsfilm der nogensinde er lavet.

10/10

Enig! Der er en fantastisk film, og formenligt også min nr. 2 favorit af Kubrick :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15796 MOVIE1000 13 år siden

Så er det da bare med at komme igang med at se den MOVIE1000, nu du har købt den og bare har den liggende og flyde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15797 MOVIE1000 13 år siden

The Expendables (BD)-------------------------5/10
The Expendables 2 (Bio)------ikke set før----8/10
Ted (Bio)-----------------------ikke set før----8/10
Super--------------------------ikke set før----8/10
Modig 3D (Bio)----------------ikke set før----6/10
1492---------------------------ikke set før----5/10
Stargate: Universe sæson 2--ikke set før----8/10
Carnage (BD)-----------------ikke set før----6/10
Platoon------------------------ikke set før----8/10
Luther------------------------------------------7/10
The midnight meat train-----ikke set før-----6/10
A.I. artificial intelligence-----ikke set før-----7/10
You dont know Jack----------ikke set før-----5/10
Dredd 3D (Bio)---------------ikke set før-----6/10
Lawrence of Arabia-----------ikke set før-----8/10
The Terminal-----------------ikke set før------7/10
Dame, konge, es, spion------ikke set før-----5/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15798 Richard Burton 13 år siden

Lawrence of Arabia ligner en million.

6/6
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#15799 Collateral 13 år siden

MOVIE1000 (15797) skrev:
Ted (Bio)-----------------------ikke set før----8/10

Var meget middelmådig i min oplevelse. Jo der er sjove bidder, men den sidder desværre fast i den skabelon den ellers forsøger at gøre sjov med. Særligt slutningen var pinefuldt Hollywoodsk og savnede glimt i øjet. Karaktererne blev for mig helt tabt på gulvet der.

MOVIE1000 (15797) skrev:
Dame, konge, es, spion------ikke set før-----5/10

Den ville jeg til gengæld nok give 8/10 eller mere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15800 misuma 13 år siden

Hachiko, baseret på virkelige hændelser.

Ingen gaderæs, ingen tjubang. Bare en simpel historie om hengivenhed mellem mand og hund.

5 tårer ud af 6.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: